Edelleen oon Suomessa.
Ja seuraavat kolme päivää täällä myös tulen olemaan :)
Sekä edelleen täällä on sairaan siistiä.
Eilen käytiin mummia moikkaamssa.
Sieltä jatkettiin mökille.
Jossa käytiin paljussa ulkoiluttamassa reksuja.
Tänään ajetiin kamalassa säässä takas kotiin.
Aamulla oli -17° että tääl on kylmää ihan oikeesti.
Vaikkakin multa saa jo yök-reaktion jos on -7° kun muuton "no eihän tuo niin paha oo" ON SE!
Kaipaan kyllä USA-kavereita aika paljon jo!
Mutta sitte ku oon siellä ni kaipaan Suomi-kavereita.
Huomenna päästään juhlistamaan uutta vuotta vähän erilaisissa merkeissä kun parina edellisenä vuonna.
Suomen radiossa kuulee niiiiiiiiin outoja biisejä etten kestä kuunnella sitä.
Onneks Mamma Mia-levy on olemassa.
Tiistai-iltana oli sairaan kivaa vaikka ei ikinä mihinkään baariin päästy.
Oletan huomisestakin superkivaa iltaa.
Rakas veljeni jopa suositteli mulle valokuvausalaa tulevaisuudessa! (kuvia odotellessa) (;
Pienempi kuin kolme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti