tiistai 28. joulukuuta 2010

Suomi-Finland-Suomi

Huisia oon Suomessa. Sairaan siistiä. Voin kertoa että on parhautta nähä kummityttöä ja parasta kaveria neljän kuukauden tauon jälkeen. Siis niiiiiiiiiin parasta!

Tääl on lunta, mut tääl ei oo kylmää.
Tääl on tuttuja ja kaveraita ja kaikkia!
Tääl puhutaan liikaa Suomea.
Sain tääl ehkäpä ihanimman joululahjan; kirjan ihanimmasta kummitytöstä.
Aikaero on hanurista muttei liian paha.
On vaan liian outoa olla Suomessa.
Tänää on tyttöjen ilta eli kavereita ja hauskanpitoa tiedossa!
Tänään kävin kampaajalla ja sain tricolor juurikasvun piiloon.
Täällä ahdistun väen paljoudessa, koska siellä saattaa olla joku joka tunteeki mut.
Eli täällä en oo anonyymi.
Tääl on liian loivat portaat, erilainen vessanpönttö ja vääränlaiset valokatkasimet.
Oon syöny kinkkua ja joulotorttuja.
Ruispalat<3
Oon alkanu puhuu vieläkin enemmän.
Eli puhun nykyään sairaan paljon.
Mun laukku katos mut löyty jo.
Täällä on silti aivan sairaan siistii!

Elämä on mahtavaa!

"Ollakseen ihanaa,
elämän ei tarvitse olla pelkkää auringonpaistetta,
minä olen oppinutkin jo senkin."
(lainaus joululahjakirjasta ala I ja H.)

2 kommenttia: