Viikonloput poissa kotoa on ihania, mutta niiden jälkeen on aina aiiivan mahtavaa tulla takaisin kotiin. Vaikkakin tällä kertaa kotona odotti kuumeinen H ja oksennustautinen D. Miksi en odota huomista?!
Hmm no mitä viikonlopusta Philadelphian nurkilla jäi käteen; E-Zpass-draamaa (MONEEN KERTAAN, niin ja E-Zpass on tietullien "luottokortti" millä voit vain huristella läpi), automaatteja jotka ei lippuja antaneetkaan, selityksiä miehille kuinka se automaatti ei vaan antanu sitä lippua meille eli päästäänkö ilmasiks, japanilaista ruokaa (tai sen riittämättömyyttä), muiden asiakkaiden karkottamista ravintoloista, King of Prussia, jätin-muuten-ihan-varmasti-puhelimen-pöydälle - draamaa, babysittausta, kyllä-mä-tänne-kuulen-jos-joku-lapsi-itkee - kommelluksia (kauanhan se lapsi ehti itkee ennen kun KOLME au pairia tajus asian?), auton ikkunasta ulos roikkumista, miltein 2,5h Cheesecake factory-keikka, mihin-tää-astia-kuuluu - keskusteluita, kosherin ihmettelyä ja katsotaan puol tuntia leffaa ja sen jälkeen kelataan taas alkuun kun ei kukaan katsonukkaan sitä leffaa ja uus yritys taas! Ai että oliko hauska viikonloppu?!
Nii ja jost hostit soittaa että käyttekö sammuttamassa valot huoneesta ja au pair tottelee kiltisti niin eihän niitä valoja suinkaan voi laittaa takas päälle jos päättää siivota sen huoneen? Voivoivoi ku se R on höpö. Tämän viikonloppu taas todisti kuinka meidän pitäisi asua samassa paikassa.
Kuvapläjäystä tulossa myöhemmin kun saan koottua kuvat seuralaisiltani! Pärjäilkää.
PS. huomenna voin sanoa että tällä viikolla olen jo Suomessa! Hurrrjaaaaa! Plus huomenna voi sanoa että tällä viikolla on joulu!
nauran pissat housu(i)ssa
VastaaPoistaMust tää tiivistää tän viikonlopun aika hyvin :D
VastaaPoistahei hetkonen, ei me kylla mun mielesta katottu puolta tuntia sita leffaa eka! kun eka laitettiin se leffa pyorimaan, mutta sitten piti oottaa etta Roosa istuukin alas. sitten painoin stoppia, kun haluttiin nahda mista se leffa kertoo ja sit alotettiin uudestaan. sit kelattiin sita vahan aikaa, eka nopeudella x3 ja sitten viela vahan nopeampaa nopeudella x6 (joka on noin 3 mailia tunnissa eli noin 1.5km tunnissa) sitten rupesi tekemaan vahan mieli daim-karkkeja, joten pausattiin se leffa taas ja haettiin daim-karkkeja roosan laatikosta. sitten syotiin yhdet ja mietittiin, etta vielakin tekee vahan mieli! niin sit hitto soikoon syotiin viela toiset.
VastaaPoistamutta muuten olit ihan hyvin tiivistanyt ;)) oli kylla hurrrrjan hauskaa! toivoo RRRRiikka
Älkää unohtanu et käytiin kans tankkaamassa x gallonaa joka on siis litroissa näin ja näin paljon!
VastaaPoistagas guy..
VastaaPoista