Ennen kun karkaan R:n luo Philadelphiaan (, josta muuten rakas veljeni karkaa tänään Suomeen) ajattelin teille hieman kertoa tunnelmia. Ensinnäkin edelleen ystäväni R on hilarious! Tää vuosi ei ois näin hilarious jos ihaniin ystäviini ei lukeutuisi hilaroius R! (Miksi se on niin hilarious? No ensinnäkin eilen R tutki googlemapia tunnin ja etsi Niagara Fallsin läheltä Torontoa ja koska R:n mielestä sinne on matkaa 8h ni löytyny. Kolunnu varmaan Vancoverin aluetta! Ja toisekseen katsokaan edellisen postauksen R-kommentti. R you just made my days!)
Ja toinen joka pelastaa mun päivät on mun pikkuinen H (joka kantaa nykyään lempinimiä; Janiika ja tiny tiny baby H. Niin ja mun lempinimi on H). Tänään oltiin luistelemassa ja neiti laittoi luistimet ensimmäisen kerran jalkaan, mutta sepä ei menoa haitannut. Piti pitää pieni saarna ennen jäälle astumista; luistelu on vaikeampaa kuin näyttää, jää on liukas, luistelu vaatii paljon harjotusta, se on okei jos kaadut jne. H nyökkäili vakavana pinkku kypärä päässään. Mutta tyttöhän oli hyvä ensikertalaiseks! Siel oli sellaset jäämummorollaattori millä se veteli ees taas. Varmaa lähemmäs 45 min luisteltiin. Sit jääty varpaat. Oltiin lähdössä pois jäältä niin yksi mies tuli "paljon sulle pitäs maksaa et tulisit tänne opettaa?" hmmm no thanks! Ja edelleen; jäällä oli ihanaa!
Siinä sitten otettiin luistimia pois ja lämmitin pieniä varpaita niin H yhtäkkiä "Sä oot mun isosisko ja osa mun kotia niin tuuthan mahollisimman pian kotiin Suomesta koska tuun ikävöimään sua liikaa" (: awww! Se on söpöliini. Ja tänää kehu mun ulkonäköä. Nyt on suunnitelmissa lämmin kaakao, viltit ja leffa ihan kaksin!
Eilen käytiin K:n käppäilemässä ja kuvailemassa ÖVERItaloja jouluvalojen suhteen. Tässä on muutama otos kierrokselta.
Kyllä tuo punainen Ressun koppi on laskuri jouluun! Kuinka sekaisin ihmiset voivat mennä joulusta?!
Nuorempi poika on kanssa hullaantunut näistä överitaloista ja nyt meillä on jo Crazy House 1,2 ja 3! Joku ilta ensi viikolla lähetään yhessä ajellulla ja katsellaa överyyttä!
olipa ylistävä: DDD <3
VastaaPoistaNerolle kaikki kunnia :)
VastaaPoistaVoi kuinka suloista teillä H:n kanssa onkaan. Onpa hienoa, että sinua pyydettiin opettamaan luistelua.
VastaaPoistaJa kyllä liika on liikaa myös jouluvaloissa....
Mamma
Ihan hurjia noiden talojen valomeret! :D Ite en oo törmänny niihin vielä, kun tällä alueella asuu aika paljon juutalaisii ja ne ei ilmeisesti koristele :D
VastaaPoistaNo ei ilmeisesti koristele kun he eivät vietä joulua:> Juutalaiset viettävät joulukuun alussa Hanukkaa, joulu ei edes kuulu heidän sanavarastoonsa, lol.
VastaaPoistaAinii, hanukka! :DDD Ei vitsit, hyvä minä! >.< Unohin totaalisesti :DD
VastaaPoistaSellaista sattuu, itse kun asun juutalaisperheessä niin ei pääse unohtumaan, heh.
VastaaPoista