keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

TJ KYMPPI!

Tulin kertomaan tänne teille että tässä pakkauksessa ei ole mitään järkeä. Elikkä rivien välistä voi lukea että aloitin tänään pakkaamisen.

Tänne tullessa kun pystyi laatimaan listan mitä pakata. Nyt listassa lukee: KAIKKI! Se ei kauheesti helpota. Jokainen laatikko pitää käydä läpi ja tavaralle pitää löytyä seuraava paikka; roskakori, kierrätys, seuraava au pair tai matkalaukku. Olohuoneen nurkassa ammottaa tällä hetkellä kolme matkalaukkua janoten tavaraa sisäänsä.


Jotain olen saanut sinne jo heitettyä ja tänään ekaa kertaa huomasin olevani hakkaamatta päätä seinään, koska tuli tunne että tää saattaaki onnistua! Wuhuuuuu! Kuitenkin 8 pitkää päivää tavaroiden ja muistojen kanssa tulen viettämään.

Eilen sain vanhempien läksiäislahjan valmiiksi ja tänään tuli postissa lasten. Eli nekin on hoidettu! TJ 10 tarkoittaa asioiden oikeasti järjestymistä. Enää elämä ei oo huoneeni kaltainen kaaos, joka pitäisi yrittää saada pakettiin.

Kiitos. Pakenen pakkaamaan!

1 kommentti: