tiistai 5. heinäkuuta 2011

Boston Pops Fireworks Spectacular

Before I have time to write, enjoy this! That kind of 4th of July I had!

1 kommentti:

  1. tuon on täytynyt olla livenä tosi mahtavaa.Näin Särkiniemi yhteyksilläkin se oli upeaa katsottavaa.
    Olen niin onnellinen, kun olet saanut kokea tällaisenkin unohtumattoman hetken au pair-vuotesi aikana. Halit Mamma

    VastaaPoista