Kuvitelkaa se tunne kun au pair kiirehtii lapsien kanssa tuhatta ja sataa uimaklubille, jotta pojat ehtivät harkkoihin. Sitten au pari saa juuri vaihdatettua kaikille lapsille oikeat uimapuvut päälle ja vieläpä oikein päin. Pojat kiirehtivät omiin harjoituksiinsa ja au pair jää tytön kanssa kahden tarkoituksena pulahtaa tukalan kuumana päivänä altaaseen. Au pair kuitenkin kuulee sanat "somebody puked to the pool, it's closed". Altaassa lilluu ei niin miellyttävän näköinen valkoinen klöntti.
Sen jälkeen au pair ja tyttö istuvat 45 minuuttia tukalan kuumassa ilmassa hikoillen ja odottaen poikien kuivaharjoitusten loppua. Au pairin otsan tatti oli melkoinen. Tarpeeksi ulinaa ja kitinää kuunneltuaan au pair päättää kaataa tytön selälle jääkylmää vettä vesipullosta. Se tuo lapsen kasvoille sen pienen hymyn, jotta au pairin elämä on taas helpompaa.
note to everybody; do not go to the pool if you are not feeling good!
ps uimavalvojat sanoivat että luultavasti pesuhommiin menee 5-8 tuntia. Että heidän rauhallisen leppoinen päivä uimareita pällistellen muuttui aika nopeasti...
Hahhah, meilläpäs uintiharkkoihin oli eilen joku KAKANNU. Niin oli sit suljettu koko päiväks allas. Me tosin saatiin tietää siitä tyyliin kaks tuntii ennen :p
VastaaPoistaJoo kuulin et noiki puhu et on nähny kakkaa altaassa mut oksennus oli ihan uus juttu :D ja me ei saatu tietää siit aikasemmin.. Okei tapahtu kyl sillon ku oltiin jo siel!
VastaaPoistaNo johan on kokemuksia. Tosin se mikä ei tapa vahvistaa:) Tsemppiä kaikille au paireille. Mamma
VastaaPoista