Mistä alottaisin?
- Annoin lapsille läksiäislahjat ja sain kiitokset tonneittain halauksia?
- Pelattiin Mölkkyä ja au pair Suomesta sai siinä turpaan kolmelta amerikklaislapselta. Lapset juhli, au pair ei?
- Uimaklubilla tytölle paljastui että au pair lähtee kahden päivän päästä niin siitä seurannu parkuminen ja au pairin hukuttaminen haleilla sai au pairinkin jälleen kyynelehtimään?
- Matkalaukun punnituksesta joka toi tulokseksi 17 KILOA!? Eli saan toiseen käyttää vielä 23 KILOA! Joka menee kyllä yli koska tänne tullessa se oli 31 kiloa... hups.
- Päästä joka on ollu nyt kenossa tunnin jos toisenki, jotta saisin veden pois korvasta? Nyt on vettä korvassa JA niska kipeä.
Nyt kuitenkin vedäyty koneelta ja lähden ottamaan vähän lisää turpaani Mölkyssä ja ootan hosteja kotiin. Unbelievable. Kolme yötä!
PS. puoltoista työpäivää jäljellä!
edit// Okei. Kellä ikinä on näin paljon tavaraa?!
edit2// Okei. Matkalaukkuperheeni lisääntyi yhdellä.
Monella laukulla lähit sinne viime vuonna? Must vähän tuntuu että joudun ottaa kaks laukkuu jo lähtiessä.. Otan talvivaatteet kotoota. Monet taitaa ostaa sit paikan päältä.
VastaaPoistaLähin niin ku isolla pinkillä ja sitten "käsilaukku" ja perässä vedettävä laukku molemmat carry-onina.
VastaaPoistaPakkaukseen ei voi muuta sanoo ku vähemmän on enemmän. :)