Wääää! Anteeksi. Melkeen viikko meni. Hupsista. Kuinkas tässä nyt näin kävi?
Okei tässä on ollu nyt aikamoista haipakkaa tää meneminen enkä kotona/tietokoneella kauhean montaa sekuntia oo viettäny. Mutta yritän nyt vähä päivitellä tapahtumia!
Torstai ja perjantai oli kaiketi melko normaalit päivät koska mitään ihmeellistä ei muistu mieleen. Perjantai-iltana kuitenkin raahauduin juna-asemalle ja tsukutin junan kyydissä taasen New Yorkiin. Äiskä ja isukki tuli sinne Miamista eikä iskän aikataulu nyt ihan pitäny paikkaansa! Hotelli oli taasen kerran tapahtumien keskipisteessä eli Time Squarella. Perjantaina pelkää illallinen naamaan ja sitten nukkumaan.
Lauantaina kiidettiin taksilla SoHon kaupunginosaan vähän kauppoja kiertelemään. Oli tosi söpöä aluetta ja maailmanmatkaajat Rouva ja Herra X näkivät myös vähän muuta New Yorkia. Ostoskeltiin ja syötiin hyvin. Illalla sitten kiidimme Disney-kaupan kautta Winter Garden Theateriin katsastamaan mikäs muukaan kuin Mamma Mia! Oli aivan ihana musikaali. Itse pidän leffan musiikkia parempana, mutta johtuu varmasti siitä että elokuvaan saadaa tekniikalla niin hyvin kaikkea mahollista. Musikaalissa kuitenkin mennään aika pelkistetyllä linjalla. Mutta itse näytelmä oli parempi kuin leffassa; sai nauraa ja nauraa ja nauraa! Itseäni ihmetyttä Amerikkalaiselle mittapuulle suhteellisen ronski kielenkäyttö. Lopussa sitten jengi tanssi käytävillä ja paikoillaan. Oli iiiiiiiiihan mahtava vappu!
Sunnuntaina poikettiin kenkätaivaaseen eli Macyksen viidenteen kerrokseen. Sieltä muutamat kengät löysi tiensä niin mun kuin äidinkin vaatekaappiin. Hups. Sitten ybermakeella vuokra-autolla sujautettiin CThen ja pikaisen hotellilla käymisen jälkeen kohti Cheesecake factorya! Siellä syötiin ja tsihihhiiii mulle laulettiin ja sain kakun päälle kynttilän! Oli kyllä taas hauska kokemus. Varsinkin ilta höystettynä äitin kuvaamislahjoilla!
Eilen oli sitten aika palata sorvin ääreen eli töihin! Väsytti aamulal yllättäen ja jotenkin ehkä nyt elämä rauhoittuu tän kaiken lomailun jälkeen. Eilen kuitenkin iltapäivällä käytiin melkoisen pohjalla koti-ikävän kanssa ja olin valmis ilmoittamaan CClle että pliis haluun lennot Suomeen elokuun alussa. Noh kuitenkin nyt pari viikkoa odottelen (matchejakin) ja katselen fiiliksiä. Koska koti-ikävä on niin rinnastettavissa nyt synttäreihin ja vanhempien lähtöön. Eiköhän se taas tästä!
Jotenkin tuntuu että veturi taas menee niin kovaa tässä elämässä ettei mitään rajaa! Yhtäkkiä on aina viikko hävinnyt ja sitä mukaan kuukauden häviävät. Jos perhettä ei löydy ja kotiin palaan niin ylihuomenna siihen on 3kk jäjlellä. Kuinka tässä nyt näin kävi? Uudestaan... Tämä viikkokin menee pikälti synttärien takia melkoisessa tohinassa ja viikonloppukin taas vaan hujahtaa. Ennemmin kuin huomaankaan niin olen taas viikon vanhempi ja on taas tiistai.
Mutta nyt on toukokuu ja se on se paras kuu vuodesta! Kevät on ihanaa ja on lämmintä (paitsi Suomessa). Joskus syksystä ajattelin kun kotikatua ajelin että miltähän tämä kaikki näyttää talvella ja kuinka olen täällä vielä talvella että sen kaiken näen. Nyt on talvi ohitettu hyvän aikaa sitten ja nää ajatusket palas päähäni. Puissa on kuitenkin taas lehdet ja ruoho on vihreää myös aidan tällä puolella.
No tulihan se blogi vihdoinkin. Kiitos vielä kerran. Olit niin mainio matkaoppaamme kaikkine delfiiniuinteineen, SoHoineen ja Cheesecake Factoreineen jne jne ja ennen kaikkea huisin hauskoine juttuinesi. Kyllä taas saimme nauraa sinun kanssasi ja välillä myös kustannuksellasi niin että vatsa on kipeänä. Hei ja muistathan, että kummatkin vaihtoehdot ovat yhtä hyviä, siis kotiin paluu ja jatkaminen. Ihana, että olet juuri sinä.
VastaaPoistaJa muistathan täyttää Happiness-kirjaa:)
T Rouva X
Oli tosi kivaa pitää pitkästä aikaa sukukokousta ja lasten synttäreitä ihan Amerikan maalla. Nycin paikallinen intiaaniopaskin oli ihan ammattitaitoinen ja muutenkin mukava. T. Mr. X
VastaaPoistaVieläkö sä haaveilet häistä Mamma Mian maisemissa?? Asiaa kyselee sari.
VastaaPoistaKukahan sulle kertoo mun koko elämän aina?! :D Mutta tottakai! Se Kreikan saaristo on jotain niiiiiin ahh ihanaa! :)
VastaaPoista