sunnuntai 29. toukokuuta 2011

cruise kuvina!

Täällä DCssä ekana yönä tuli yhtäkkiä mieleen että enpä oo teiän kanssa jakanu kuvia viikko sitten viikonlopulta au pair cruiselta !
Joten asiaan tulee nyt korjaus;










cruise kuvista kiitetään suomi K:ta!

3 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Toi sun paita on tosi nätti!! :D Ja auringonlaskukuva on aivan mielettömän kaunis!

    Maija

    VastaaPoista
  2. Hienoa, hienoa. Tervetuloa helteiseen kotiin. Isi

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia Maija! :) moni on kehunu paitaa ja kysellyt mistä on ostettu!

    VastaaPoista