"Don't make your memories bigger than your dreams."
sunnuntai 29. toukokuuta 2011
cruise kuvina!
Täällä DCssä ekana yönä tuli yhtäkkiä mieleen että enpä oo teiän kanssa jakanu kuvia viikko sitten viikonlopulta au pair cruiselta !
Joten asiaan tulee nyt korjaus;
Kivoja kuvia! Toi sun paita on tosi nätti!! :D Ja auringonlaskukuva on aivan mielettömän kaunis!
VastaaPoistaMaija
Hienoa, hienoa. Tervetuloa helteiseen kotiin. Isi
VastaaPoistaKiitoksia Maija! :) moni on kehunu paitaa ja kysellyt mistä on ostettu!
VastaaPoista