keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

It was almost summer!

Siiiiiiiiis nukuin viime yönä kun tukki ja tänään oon ollu niiiiiiiiiiiin väsyny. Fyysinen rasitus rajottuu tänään vesi-ilmapallojen täyttöön ja kampaamossa ravaamiseen. Olipahan taas kokemus tämäkin kampaamossa käynti. Viime kerralla miekkonen yritti kolmesti värjätä kauniiiiiiin juurikasvuni ja edelleen tuloksena oli enemmän ja vähemmän kaunis tricolor.

Nyt mitenkään sukupuolisyrjintään sortumalla pääsin naisen käsittelyyn ja nainen ymmärsi huoleni. Hän lupasi värjätä ja mikäli ei toimi niin uusiks jollain toisella tavalla. Nainen1 värjäs ja siirryin lämpöhärvelin alle. Siihen tuli sitten nainen2 "kenen asiakas oot?" "naisen1" "okei seuraa mua mä pesen sut" Eli niin pääsin pesupaikalle nainen2 käsittelyyn. Siitä mut johdatettiin pidemmälle miehen käsittelyyn, joka siis hoisi leikkaamisen. Kesken föönauksen nainen1 tuli luokseni ja oli "ei ei uusiks" nappas mua kädestä ja mies jäi katselemaan peräämme fööni kädessä. Ensimmäinen lopputulos oli jo 100 kertaa parempi kun viime kerralla kolmen yrityksen jälkeen. Noh nainen1 laitto värin päähän ja istuin siinä taas hetken. Sitten tuli nainen3 "tuu tänne ni pesen". Kiltisti seurasin ja pesetin pääni hänellä (note to mom; ei muuten hiero tääl). Sitten nainen3 oli "voit mennä tuonne miehen luokse", johon nainen1 vastasi minua ennen "EI! mä haluun föönätä sen" Kipitin sitten takaisin hänen tuoliinsa ja föönasi mun hiukset (ja föönas muuten kivasti). Föönauksen jälkeen mut istutettiin vielä kerran miehen tuoliin loppusilaukseen. "You are done" sanojen jälkeen nousin ylös ja keräsin kamani niin nainen1 juoksi "EI VIELÄ" ja hän sitten antoi loppusilauksin loppusilauksen. En tiiä monta käsiparia mun päätä tänään näpräsi mutta pääasia on että juurikasvu meni piiloon!

Eilen oli iiiiiiihana päivä. Oli lämmin ja aurinko paistoi. Lapset ja au pair heitti uikkarit päälle ja täytti vesi-ilmapallot ja lähti pihalle sotaan. Oltiin kaikki märkiä mutta hauskaa oli! Tänään oli tarkoitus tehä sama ja hyvältä näytti tasan siihen asti kun pojat astui ovesta ulos; aurinko meni piiloon ja ilma viileni joten au pair sano nou nou joku muu päivä! Nyt meillä on tossa oottamassa iso kasa vesi-ilmapalloja auringonvaloa.

Ylihuomenna suuntaan kohti New Yorkia ja nautin sen hälinästä neek... äitin ja iskän kanssa. Huomenna on viiko siihen että tää neiti juhlistaa 21v synttäreitä! Sopivasti CCn au pair risteily tulossa toukokuussa ;) ohjeissakin lukee; ota ID mukaan!

5 kommenttia:

  1. Koita sitten tietää että ketä kaikki noista pitää tuolla kampaajalla tipata :p

    VastaaPoista
  2. Veikkaisin nainen1 ja mies koska ne oli merkattu mun ajanvaraukseen vaikka mies lopulta koski muhun kaikista vähiten :D
    mutta tossa kohtaa tippaus ei ees tunnu luonnolliselta. Lähtee setelit kädessä heilumaan sinne! tippaus on syvältä!

    VastaaPoista
  3. Oli muuten melkeen kesä Suomessakin! Sunnuntaina pysty olemaan ulkona bikineissä.. ja nyt on ehkä +15'c lämmintä -.-

    Ite oon ihan pulassa varmaan kampaamoiden ja tippausten yms. kanssa sitten kun tuun sinne O.o

    VastaaPoista
  4. Jossu katos sitä varten sulla on tääl alussa tällänen konkari joka opastaa sut USAn saloihin ;)

    VastaaPoista
  5. Kaksikin! Miun hostien eka auppari (suomityttö) on miun kanssa kolme viikkoa ;)

    VastaaPoista