maanantai 16. toukokuuta 2011

Me ollaan voittajii

Aattelin jo jossain vaiheessa että oon rauhottunu ja voin kirjottaa ihan normaalin blogitekstin. Itseasiassa aihekkin oli jo valmiina ja tekstiä mietitty päässä. Aihe olisi ollut miten itse olin täällä muuttunut. Tällä hetkellä tuntuu että olen kohdannut tilanteita elämässä missä silmät ovat oikeasti auennut ja olen nähnyt muutoksen itse.

Mutta juhlahumu ei ookkaan vielä laskenut tarpeeksi normaali elämään palatakseni. Facebook ja media tulvii juhlia. Aamun aloitin katsomalla koostevideon finaalista ja kyyneleet taas tuli silmiin. Suomen leijonat on liian mahtavia.
Tätä oon itse oottanut niin kauan että tätä myös juhlin niin kauan! Tätä ei Suomi unohda koskaan. En löydä ololleni tällä hetkellä sanoja. En sure etten pääse torille tapaamaan leijonia, koska tämä vuos on kuitenkin on jotain niin uskomatonta kokonaisuudessaan. Ja tää vuos tekee tästä voitosta vielä makeemman. Tän vuoden takii muistan tän MM-kullan aina ja ikuisesti. Tää on uskomatonta. Pieni ajatuskin eilisestä pelistä saa mut liikkikseks.

Tämän tytön hymy ei siis hyydy hetkeen ja taatusti, taatusti, nautin joka hetkestä. Tää on mahtavaa!

Katotaan uusiks viikon päästä jos mun kultahumu ois laantunu.

Jare & VilleGalle - ihan finaalis

Tulkaa vaa koittamaa, me tultii voittamaa,
DJ Rupee heti meijä maalilauluu soittamaan.
Fanit huutaa enne finaali, torilla tavataa.
Kaude jälkee me usein koutsinkaa halataa.
Jokane jannu haluu päästä koskee kannuu.
Mitalit kaulas, istutaa vikko putkee saunaus.
Selostaja huutaa mestaruutta kurkku suorana,
muistakaa et tärkein osa jengii o huoltaja,
kädet kattoo, dallataa punast mattoo, liia isost tuuletukset ei voi tulla sakkoo.
Nää hetket kuvissa ainaki tulee muistuu,
ku raahatti koutsii taas pukupäällä suihkuu.
Pistä silmät kii, usko sun unelmii, me ollaan voittajii (jii jii).
Me mennää finaalii, nostetaa pokaalii, kaulaa mitalii.
Me ollaa, me ollaa, me ollaa isompii, me ollaan parempii,
me ollaa, me ollaa, me ollaa, me ollaa.
Me ollaa kovempii, me ollaan komeempii, me ollaa, me ollaa, me ollaa voittajii.
Me ollaa voittajii. Me ollaa voittajii.

Nyt saa tuulettaa, turvonnu huulet taas.
Meijä mestaruusjuhlat alkaa aina vaa uudestaa.
Kuudesta kullasta mä en muista tippaakaa,
ennen koutsii ei tääl kukaa pokaalista kittaa saa.
Kättä lippaa vaa ja seuraa johtajaa, jos sä haluut kaulan ympärille jotai hohtavaa.
Verta hikee ja kyynelii paidan pintaa,
Ison C-Kirjaimen painan Villelle rintaa.
Kovaa hintaa maksetaa meijä jengin kippareist,
pelin jälkee kaukalo täyttyy mimmien pikkareist.
Koutsi ei välitä lämpömittareist, mestaruussaunaa mä meen aina puku pääl nahkaspittareis
Pistä silmät kii, usko sun unelmii, me ollaan voittajii (jii jii).
Me mennää finaalii, nostetaa pokaalii, kaulaa mitalii.
me ollaa, me ollaa, me ollaa isompii, me ollaan parempii,
me ollaa, me ollaa, me ollaa, me ollaa.
Me ollaa kovempii, me ollaan komeempii,
me ollaa, me ollaa, me ollaa, me ollaa,
me ollaa kuninkait, me ollaa mestareit, 
me ollaa, me ollaa, me ollaa, me ollaa, me ollaa päälliköit, me ollaa teflonii, me ollaa, me ollaa, me ollaa voittajii. Me ollaa voittajii! Me ollaa voittajii! Me ollaa voittajii!

Sanat natsaa just eikä melkein.

LEIJONAT ON VOITTAJII !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti