perjantai 27. toukokuuta 2011

SUNNY CT AND SUNNY DC

Homma on niin ku saletti siltä suhteen että kun heittää päälleen mahdollisimman vähän niin hikoilee silti. Aurinko porottaa ja lämpötila on huikean korkeella. Ahh elämää. Pihatie on täynnä hienoja piirrustuksia, mutta jostain syystä keskimmäinen yliviivasi lauseen Janiika on paras. Höh. Miks lie. Upotin pinkit kynnet nurmikkoo ja loikoilin viltillä kuunnellen ruohonleikkuria ja linnun laulua. Ahh elämää.

I think this is the perfect time to head down to the DC! Capital of the States, here I come! Tiiättekö kuinka outoa oli pakata laukkuu aurinkorasva? Shortseja ja hameita. Lähteä shortseilla. Kesä kesä kesä kesä kesä !

ps. piti kertoo että eilen hyppäsin aamu kuudelta, aamu kuudelta, metrin ilmaan koska tikka hakkasi seinää pääni takana. En olisikaan halunnu nukkua vielä minulle siunattua puolta toista tuntia. Sitten ku tikka oli tullut seinän läpi (not) niin se vaihto hakkaamaan ränniä. Siihen jo koko talo heräsi... ilosena? Arvatkaa...

pps. saako vähä hymyilyttää ku koneen näytöllä loistaa vierekkäin helsingin 11° ja Darienin 29° :))) 

1 kommentti:

  1. No ei saa hymyillä noille asteille. Saisi jo täälläkin lämmetä:) Ihana, että sinä nautit elämästäsi. Halit Mamma
    P.S. Ai, miksikö yliviivasi "Janiika on paras" kommentin - no siksi, että rakkaudesta se hevonenkin potkii:)

    VastaaPoista