IHANAA, LEIJONAT, IHANAA. Siinä on fiilis. Se ei muuta tarvi. Suomi-Venäjä peli oli huikeaa jääkiekkoa. Se oli jääkiekkoa sanan jokaisessa merkityksessä. Kiitos Granlund. Kiitos Immonen. Kiitos Vehanen. Kiitos Suomi. Kiitos Leijonat.
Täällä koko perhe kannustaa Suomea ja seuraa sen tekemisiä mm-kisoissa. Eritoten au pair Suomesta. Tän päivän peli oli jäätävän jännittävän. Lisäjännityksen hommaan toi aikasempi peli, josta Ruotsi selviytyi finaaliin. Tarviiko ees kirjottaa Granlundin maalista? No ei kai mutta; se oli uskomatonta. Ikileijonafanin silmät kostu ja sydän pahku. Hakkasin tuolia, pöytää ja lattiaa. Tanssin valssia ympäri taloa. Hypin ja riehuin. Mutta, mitäpä sitä ei tekisi Leijonien takia?
Nyt sitten on päivä aikaa kerätä tää pää koppa taas kasaan ja alottaa tuntien laskenta Grande finaleen. Suomi-Ruotsi. Mikäli tuun kotiin harmaantuneena ni se on näitten kisojen takia, koska pahasti pukkaa harmaita hiuksia näitä pelejä katsellessa. Ja kyllä; todella elän pelissä mukana. Onneksi voi kiroilla suomeksi ni ei lapset ymmärrä!
Nyt sitten -95 ja Det glider in:it kehiin Leijonat ja tukka putkella kolmen kruunun kaatoon.
PS. Niii mitäs muuta tänne kuuluu kun Dianaa ja Leijonia. Noh ei mitään erikoista. Lasten kanssa hengailua ja äly vähän töitä. Mahtavaa. Nii en tiiä kerroinko mutta suomiduo muuttui suomitrioksi J:n liityttyä suomalaiseen seurakuntaan. Tämä myös tarkoittaa etten joudu luopumaan ahh niin rakkaasta suomen kielestä K:n sniiiiiiiiiiiiiiif lähdettyä. Mutta tuosta lähdöstä ei puhuta koska muuten itken, taas. Isukki oli maailman-mahtavin-isukki taas kerran ja varas maailman-mahtavimmalle-lapselleen lentolipun Suomeen! Tää neiti istuu Finnairissa mukavasti sen laskeutuessa Suomen maankamaralle 30.7. Lisäksi skypessä mut luvattiin tulla jopa hakemaan kentältä ihkun "isosiskoni" toimesta. Nyt on sitten ajokortille deadline!
Mutta
minä
sydän
Suomen
leijonat!
On kiva kuulla kehuja. Kiitokset. Kannustetaan Suomi maailmanmestariksi. Isi
VastaaPoistaHei mitä kautta sä näät noi pelit? Kun yle areena ei näytä muualle ku suomeen... Suomi-Ruotsi ottelun mäki haluun nähä!! :)
VastaaPoistaTV-kaista. Maksaa ja tulee vähä jälkikäteen. Joku 20 min.
VastaaPoista