perjantai 6. toukokuuta 2011

No naurattaako?

Jei! Saavutin 21-vuoden iän! Hiphehurraa. :)

Tää viikko on menny ihan normaaleissa merkeissä. Vihdoinkin arkeen palaten. Iltapäivät on vaan ollu ehkä tavallista vilkkaampia ja au pair juoksee ja kaahaa paikasta a paikkaan b ennätyksiä paukuttaen. Perhe on laittanu kellarin uusiksi ja nyt sieltä löytyy juoksumatto ja biljardipöytä! Varsinkin jälkimmäinen on ollut koulun jälkeen monesti käytössä. Ja yhtä monesti on pojat ottanu au pairilta niin sanotusti turpaan biljardissa! Kerran nuorempi voitti ja ne voitonjuhlat kesti monta päivää.

Miten extendaus etenee? Tässähän tämä. On ollu matcheja mutta en oo jaksanu niistä tänne kirjoitella kun jotenkin tuntuu ettei kukaan ota yhteyttä. Sitten saatte lisätietoa kun joku vihdoin ottaa yhteyttä. Perhe valitsi uuden au pairinsa ja nyt ollaan keskusteltu mun viimesestä päivästä täällä ja se kyllä nostattaa kotiintulokuumetta ihan tajuttomasti. Mutta katsellaan ajan kanssa mitä tässä vielä käy :)

TV-kaista käy kuumana kun seuraan Suomen otteita jääkiekon MM-kisoissa. Tytöstä on tullu todellinen leijonafani! Tekis mieli tilata sille jo pieni suomen pelipaita. Se ois niin söpö! Paitsi etten kertonu et USA pelaa kanssa samoissa kisoissa... Hahha!

Äiti ja iskä osti mulle aivan mahtavan kirjan! The happy book. Se on täynnä tehtäviä, jotka liittyy aiheeseen; mikä tekee sinut onnelliseksi? Täytän sitä koko ajan ja joka paikassa. Mahtavaa!

Jotta vielä vähä voitas hyppiä asiasta asiaan niin tää päivä sai au pairin hymyn taas hyytymään. Isä lähti töihin ja 10 min ja netti lakkas toimimasta. Taaaaas. Noh siinä sitten pähkäilin ja kiristelin hampaitani. Seuraavaksi tajusin myös että autoni tulee olemaan jumissa kauan rekan takana. Eli istuttiin netittöminä ja autottomina kotona. Naurattiko? EI. Kysykää vaikka äitiltä.

1 kommentti:

  1. Thinking about what makes you happy, makes you happy. Writing about what makes you happy, makes you happy. Reading about what makes you happy, makes you happy:) :) :) :)
    Mamma

    VastaaPoista