sunnuntai 8. toukokuuta 2011

ÄITIN PÄIVÄ !

Ensinnäkin hyvää äitienpäivää ympäri maailmaa! :) Erityisesti hyvää äitienpäivää omalla iiiiiiiiiiiiiiiihkulle ja parhaalle äitille! Plus kaikille varaäiteille, joita mulla on (jep sinä Sari).

Tää päivä vaan korosti ikävää, joten tää viikko ei todellakaan oo menny kauheen kauniisti. Sellasta pientä vuoristorataa, joka tähän hommaan kuuluu. Ja hei; se mikä ei tapa niin vahvistaa. Eli kotiin tulee yyberistikasvanut ja vahvistunu 21-vuotias nuori nainen! Oottakaahan vaan sitä.

Tässä ikävän kourissa ja CCn touhuihin kyllästyneenä tein päätöksen että lähdenkin jatkamaan elämääni Suomeen. Lähtöpäivä tulee olemaan 29.7 eli kaks ja puol kuukautta siihen että amerikan ihme tulee takas! Eli Suomi varaudu!

Turha ees kysyä oonko kuinka innoissani tulossa kotiin?

Ikävästä ja muista huolista huolimatta; life is good! 

7 kommenttia:

  1. Oih, maksaahan CC kuitenki sun lennot? :)

    VastaaPoista
  2. Oho, semmosen päätöksen teit :o Ehkä se on sit sun tilanteessa parempi niin. Meinasitko opiskella vai työskennellä vai löhöillä? :p

    VastaaPoista
  3. Maksais mut ostan ite lennon suorana NYC-HEL :) helpompaa! Kyl mul töitä ois jos vaan jaksan niitä tehä ;) noei! Kyllä niitä teen. Tähän rahantuloon on nyt tottunu!

    VastaaPoista
  4. Voih, nyt mulla ei oo extendauskaveria... Mutta varmasti oikea ratkaisu, jos ikävä on suuri :) Ja tosi paljon oot ehtiny jo vajaan vuoden aikana näkemään ja kokemaan :)

    VastaaPoista
  5. Kiitti äitienonnittelusta :)
    Varmasti teit hyvän päätöksen, ainakin minun mielestä ja sehän riittää, eiks nii? Syksyllä sitten voidaan marjastaa ja sienestää yhdessä. Lupaan neuvoa sulle tilanteisiin sopivat sienet...
    t.s.p.

    VastaaPoista
  6. Ai niin ja itsehän sä heikkona hetkenä olet minulle kaikenlaista kertoillut...
    t.s.p.

    VastaaPoista