keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

If I could

Pitkään kamppailin itteni kanssa et joopas eipäs kirjotanko vaiko enkö! mutta sitten vaan kävi niin että *clic* ja kirjottamaan. Ehkäpä annan tämän tapahtua, sillä onhan tasan 40 pv lähtöön ja kesäkuun viimeinen! Eli huomenna on heinäkuu, jonka jälkeen seuraa elokuu. Jolloin siis lähden.

Tänään oli kyllä oikea unelmamökkilöhöilypäivä. Tykkäsin kovasti. Aamusta kylille etsimään mansikoita ja nakkeja. Sitten rannalle aurinkoa ottamaan, joka kyllä vaihtelevalla menestyksellä paistoi. Sitten tulikin niiiin kova tuuli ja niiin kova vilu, että äitin kanssa sisälle ja ruoka liedelle. Pihalla taas päästiin syömään kun aurinko paistoi ja nam nam nam ruoka on hyvää. Totesinkin kuulma tänään kolme viisasta lausahdusta:
"syöminen on vaan yksinkertasesti niin kivaa"
"paha ruoka ei oo hyvää"
"sä et sanonu sitä sillee et oisin voinu muistaa"

Ruoan jälkeen laitettiin äitin kanssa meille tohon terassille patjoista ja tyynyistä sängyt ja nukuttiin pitkät päikkärit siinä. Ahh elämän ihanuutta. Sitten ötökät hyökkäs ja söy mut elävältä. Ei kiva.
Nyt sitten illalla ruokaa laiturilla auringonlaskiessa. Jauu. Huomenna on Tampere-visiitti kera mamma.

Au paireilun osalta taas on ollut tällänen hakkaa päätä seinään - päivä. Tälläset turhautumispäivät on kyllä kaikista inhottavimpia. Aamulla tietää jo jos on se tunne mahanpohjassa. Mutta tästä selvittiin MELKO kunnialla. Opiskeluasioita tuli tutkittua oikeen urakalla enkä kyllä olevani yhtään viisaampi niissä asioissa (?). Lisäksi tutkin lähiseudun kuntosalitarjontaa ja jopa etsin edelleen sopivaa kynsihoitolaa. Lisäksi löysin nettisivun mistä löydän juna-aikataulun minun asemalleni! Vielä kun sitä oppisi tulkitsemaan niin great! Mutta pikku hiljaa hyvä tulee.

Sitten illalla tuli sähköpostia hostisältä. Vaikka se ei mitään erikoista sisältänytkään niin jotenki tuli kauhea ahdistus kaikesta vuoteen liittyvistä asioista. Luin sitten sähköpostia uudestaan ja uudestaan läpi jaolo hieman parani. Sitten juttelin vanhempieni kanssa ja olo parani lisää :) nyt on vastattukkin jo sähköpostiin muutamilla tarkennus kysymyksillä. Toivottavasti pian vastaisi. Nyt illan kuluessa on taas kutkutus syrjäyttänyt ahdistuksen :) näin on paljon parempi.

On se hurja miten kaikki heittää minuutissa häränpyllyä. Mutta siihen on totuttava ja se mikä ei tapa niin vahvistaa ;)
Huolenaiheita on muutamia toki koko ajan pienessä päässä mutta leuka ylös ja menoksi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti