60 rikki! Ja ku Turkista kotiuduin niin melkee jo 50 rikki myös. Hurrjaa. Ei voi muuta todeta kun; kohtahan mä jo lähen!
Innostuin tänään leikkimään tällä blogilla :D ulkoasu vaihtui moneen otteeseen enkä vieläkään takaa, että tämä pysyy kauaa! Tylsää kun on vain istua kotona. Kyllä mä jotain kunnollistakin sain aikaan. Kävin stockalta ostamassa kaksi aurinkorasvaa ja kaksi aftersunia. Sitten etin yhtä kirjaa, jonka oon hävittäny ni kuulma sitä ei enää ees myydä :( mutta ostin sinne englanniksi. Nerokasta. Olin just astumassa Stockalle kun ihmeellinen ääni tuli Jumbon kaiuttimista. Se kesti ehkä minuutin (?) sen jälkeen tuli kuulutus "Hyvät asiakkaat. Palovaroitusjärjestelmä on kytkeytynyt päällä. Suosittelemme varovaisuutta ja hissien käyttöä on rajoitettava" Vähä oli spuuki olo, että mitä tässä nyt uskaltaa tehä kun jos kohta juostaa ulos. Sitten meni ehkä 4 min ja tuli kuulutus, että väärä hälytys. Hyvä. Uskalsin ostaa aurinkorasvat :D
Postisetä tuli ja meni. Eikä tullu mulle postia :( nyt pitää viikko vaa oottaa, että asiat taas pääsevät eteenpäin. Mutta sitten toisaalta kun tulen takaisin voin keskittyä sata lasissa viisumiin sun muihin. Kansainvälinen ajokortti tulikin jo eilen mikä oli yllätys! Ja rumahan se on. Lompakkoon ei mahdu, että paikallinen ajokortti mahd nopeasti KIITOS! 29 € saa kaksi niittiä ja harmaita sivuja jotka on täynnä arabiaa -.- ainii ja kaksi leimaa. JES.
Niiin ja blogia parannellessani löysin sivun, josta voi tilata sitten bloginsa kirjana! Ei yhtään hullumpi idea vuoden loputtua. Riippuu kyllähän vähän moniko sivunen siitä tulisi ja hinta tottakai. Mutta aivan mahtava muistohan se olisi vuodesta itselleen. Plus sitten scrapbook!
Eilen lähti perheen paketti postiin :) olin kyllä tosi tyytyväinen. Pientä sähellystä oli; eka unohdin kirjoittaa osoite kohtaan perheen nimen ja kun liimasin paperin päälle ja aloin kirjottaa nimeä niin väärin meni :D eipä auttanut muu kuin ostaa uus paketti. Postissa oli tositositositosi mukava setä mua auttamassa :) Sanoin vain aina mitä halusin ja hän teki sen. Postimerkitkin sain valita ite. Tuli 4 muumimerkkiä ja 3 saunamerkkiä. Noita saunamerkkejä kun kuulma raaputtaa niin niistä lähtee koivun tuoksua :D mahtavaa! Paketin lisäksi tämä kiltti setä teki minulle kirjatun kirjee! Mahtista. Mutta kun sen kirjeen sain käteen koin ahaa-elämyksen: viimeksi kun passini tuli kotiin lähetystöstä niin ei kyllä ollu käyttänyt mun antamaa kirjekuorta vaan se tuli ruskeessa pahvi"laatikossa". Että niin tärkeä tämäkin kirje on.
Silloin en tiennyt että passia hakiessa pitää todistaa henkilöllisyys. Sitten olin ihan virkailijalle "no en kyllä lähe kävelee 2 km edes takas! avataan toi ja voit vaik kurkkaan oonko mä siin passis" :D virkailijan ilme oli ihan WTF?! suostu lopulta siihen ja näki et mä olin siinä! HAH voitin. Oikeesti henkkarit oli 5 m pääs autossa, mut oisin joutunu jonottaa uusiks ni no way.
Pohdin juuri, että olipa turha postaus mutta tulipa tehtyä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti