Nopeasti asiat kyllä sitten järjestyvät kun vain tarttuu härkää sarvista!
Soitin siis aamulla CC:lle ja sama kiltti nuori nainen vastas kun aina ennenkin. Onkohan siellä ees muita töissä? :D mutta siis kyselin viisumipapereiden perään ja esitin asian viitaten haastattelujen huonoon saatavuuteen. Sitten ilmeni että paperit oli kerran jo lähetetty mutta yksi nimi puuttui ja nimeni oli kirjoitettu väärin! WAYYY TO GO!
Nyt sitten sain tarvittavan tunnuksen ja sain varattua ajan. Lähetystöön suuntaan siis 22.7 :) toivottavasti kaikki paperit pysyy tallessa siihen asti. Nyt on jo oikeat paperit tullu Suomenkin toimistoon, että ne tulee kotiin luultavasti huomenissa. Hurjaa kuinka asiat vaa hujahtaa eteenpäin. Lääkärin puheille pääsen myös huomenna ja sekin on hoidettu. Sitten katsotaan äitin kanssa rokotteet ja se paperi lähtee eteenpäin.
49 päivää tosiaan jäljellä. Tuliaiset. Tuliaiset. Tuliaiset. Jaiks. Kämpän tyhjennys. Huhhuh. Se on niin inhottavaa puuhaa ettei yhtään innostuta. Tänään menen kyllä jo jotain sieltä taas siivoamaan. Olohuone on kamala kun on parvekekalusteet keskellä! Mutta äiti lupasi sille tehdä jotain...
Pakko varata migreenilääkärille aika. Tuntuu, että heinäkuussa niitä lääkkeitä tarvitaan!
OOO au pairiksi! :D onneks satuin messengerissä näkemään tän sivun :) Syksyllä, jos en muita töitä saa, nii haen varmaan toys 'r' us jälleen. Samaan aikaa ku hymyilen ärsyttäville asiakkaille sä vietät ihanaa aikaa jenkeissä.. :) t: Sonja :)
VastaaPoistaOOOOOOOOOO SONJAAA! :) mitä kuuluu? :) voin aina ajatella sua siellä kitisevien lapsien seurassa!
VastaaPoistaVoi, onks sulla useinki migreeni? :/ Mulla oli migreeniä aina joskus yläasteella, ja se oli ihan kamalaa! Silmissä rupes ensin heittään, ja sit tuli ihan armoton päänsärky, tuntu et pää räjähtää. :D Sit se vaan loppu onneks ysillä, eikä sen jälkeen oo ollu *koputa puuta*. Ja toivottavasti ei ikinä tuukaan. :D
VastaaPoistaHihii, mäki muistelen sua jos/kun liimailen tarjoustarroja tuotteisiin :P Mitäs minä, valmistuin ylioppilaaks (jeeii:D)ja nyt vaan lomailen. En oo saanu töitä mistää.. :s mut toivottavasti pääsis opiskelee syksyl, hain helsingin yliopistoo sosiologiaa ja haaga-heliaa johdon assistenttityön ja kielten ko. Ei kyl oo mitää hajuu "mikä musta tulee isona", kattoo syksyllä mihin päädyn :D Enää reilu kuukaus ku lähet :o :) En ees tajunnu, et on noin paljon asioita, mitä pitää hoitaa ennen lähtöö.. :o :D -sonja
VastaaPoistaJooo ei tän homman kokonaisuutta tajuu ennen ku ite joutuu sen kaiken tekemää! :D yleisin mielikuva on et päätät lähtee ja viikko ni oot matkalla. Nounounou. Mä oon viel päässy suht helpolla. Siis joo ku mullakin toi tulevaisuus näyttää nii epäselvältä vielä paitsi et tulee kyllä liittymään lapsiin niin tästä saa arvokasta kokemusta etenki työalalla.
VastaaPoistaVenla: Ennen oli harvemmin, mutta nytten vanhempana on tullu tooosi usein :/ vihaan niitä kohtauksia ja kun saan migreenin jopa nukkuessani. Alkaa puutumisella ja pahin on kieli kun tuntuu että se turpoo eikä henki kulje ja sormet ku tuntuu että joku sahaa ne yksitellen irti. Ja se päänsärky. HYIHYIHYI! onneksi sain syksyllä tosi hyvät lääkkeet joita raahaan usaan mukaan. Ja nyt kesällä pitää jo kyllä syödä ku stressistä iskee. Ennen syksyn yo-kirjoituksia makasin 5 päivää viikosta migreenissä. Ei kiva!
kylla siella CC:lla on kaks mukavaa naista hoitamassa au pair asioita =) Mutta useemmin se toinen siella vastaa.
VastaaPoista