maanantai 7. kesäkuuta 2010

I hate to wait

Jopas on ollu hulinaa! Nyt on muutama päivä onneksi rauhallisempaa ja sitten Turkkiin. Ahh aurinkoon. Suomessa kuitenkin sataa koko kesän -.-

Torstai ja perjantai hurahtivat töissä. Huhhuh. Lapsilla selkeesti väsymys painaa ja ylikierroksia LIEVÄSTI havaittavissa. Torstaina lapsia hemmolteltiin Ice Age leffan parissa. Avustajakin tykkäs. Nauroin varmaan enemmän kun lapset! Mutta kun ne ei ymmärrä raukat niitä parhaita vitsejä ;) Perjantaina oli vuorossa kevätkirkko, mutta tää onnistu livistämään ET luokkaan ja 45 min katselin Late Lammasta! Huippua sanoisinko. Mutta miks etläiset saa aina jotain hauskaa ja muut istuu kirkossa. Sen jälkeen oma luokka tuli ja vuoross Ice Age 2! Helppoa rahaa sanoisin :) En siis valita. Vähän tuli surumieli kun tajusin, että viimeistä kertaa varmaan näitä lapsia nään :/ yritän kyllä aupair vuoden jälkeenki päästä samaiseen kouluun :)

Perjantai-ilta huipentui sitten SATC 2 S:n huippuseurassa. Mahtista! Elokuvan oli tarkoitus alkaa 18.15. Kellon ollessa tuon verran tennarin 1-salista oli alle puolet täynnä. Kuitenkin oli loppuunmyyty näytös. Ihmisiä sitten virtasi hurjat määrät seuraavat 10 minuuttia ja mainoksia venytettiin ja venytettiin. Kiva kun tulette ajoissa kun lipussa lukee selkeä alkamisaika! Niin ja miehiä oli 300 naisen joukossa max 10!
Oli kyllä otettu kaikki markkinointi irti tuollaisesta "tapahtumasta". Ovella jaettiin näytteitä ja penkeillä oli karkkinäytteitä.
Itse leffasta tykkäsin paljon. Mielestäni paaaljo bättre kuin ensimmäinen. Jotenkin nyt olivat oppineet tekemään leffan. Ykkönen oli vähä sarjan ja leffan sekoitus. Kesti vissiin yhtä kauan kuin ensimmäinen, mutta aika hujahti vaan ohitse. Ensimmäinen oli pitkittämällä pitkitetty. Onhan se toki vähä naisten "hömppä"elokuva, kun eihän siinä nyt hirveästi tapahdu. Mutta tykkäsin ja katson kyllä uudestaan kun DVD:lle vain ilmestyy!

Lauantaina sitten juostiin ylioppilasjuhlissa. Toki jokainen paikka missä piti käydä oli puolentunnin ajomatkan päässä toisistaa. Aikaa siis päivän aikana kulutin enemmän autossa kuin juhlissa ehdin olla! Sitten vikoista juhlista hurrjaa vaihtia kotio ja vaatteet vaihtu lennossa. Sitten veljen kanssa juostiin bussiin ja nokat kohti Töölöä!
Siellä meitä odotti jo velipuoli ja tämän avovaimo ravintolan merkeissä. Olivat luvanneet tarjota synttäri-illallisen :) huippu hyvää ruokaa, mutta sitäkin parempaa seuraa! Ravintolla hurahti lähemmäs 3 tuntia ja sieltä ratikalla keskustaan iltaa jatkamaan. Oli kyllä yksi elämäni kivoimmista illoista! Ihan parhaat veljet oon kyllä saanu :) ja I vasta paras adoptiosisko onkin! Uusiksi pian pian pian! Ja uutena vuoten NYCissä!

Nyt sitten istun mökillä ja kirjoittelen host-perheelle kirjettä. Jotenki sähköposteista jää olo, että lapset jäävät ns ulkopuolelle, joten päätin lähettää paketin joka sisältää kuvia, tietoa suomesta ja tämän kirjeen :) niin saavat sitten nappulatkin jotain konkreettista tulevasta au pairistaan! Plus Turkista lähtee perheelle kyllä korttikin! ujutan itseäni tällä tavoin hieman 4-vuotiaan päähän. Jospa vaihtoshokkia hieman helpottais.
Toisaalta tuntuu, että päivät menevät hurjaa vauhtia, mutta toisaalta tuntuu etteivät ne laskurissa katoa minnekkään! Pian kuitenkin jo alle 60!

Seuraavaksi hieman kuvasatoa mökiltä!
Enjoy! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti