tiistai 22. kesäkuuta 2010

Done, done and done!

Joo tiiän päivitän usein, mutta nää tekstit onki itseäni varten. :) Ja jotenkin tuntuu, että päivittäin nyt tapahtuu jotain josta on pakko päästä kertomaan. Ja yleisesti ajatusten kirjoittaminen helpottaa :) joten lue tai jätä lukematta! Muahah.

Tänää käytiin laittaa kämppä vuokrauskuntoon! Välittäjä siellä nyt kävi myös ja nyt olen sen homman luovuttanut iskälle. Välittäjä kehui hyväksi asunnoksi :) ainoa huoli on se parveke- ja julkisivuremontti. Olohuoneen ikkuna on vuorattu näteillä muoveilla. Toki sävyissä punainen ja vihreä :D Makuuhuone ja keittiö onneksi pysyvät auki sen 2 kk kun parveketta laitetaan kuntoon. Sitten on julkisivun vuoro. Mutta fiksu tälläinen vuorosysteemi.

Kun sieltä kämpiltä kotiin pääsin niin oli tuo viisumipaketti tullu! Ja oli muuten nimet oikein ;) Nyt on kaikki paperit ja passit ja kuvat kasattu yhteen niin sen vain nappaan haastatteluun mukaan. Alkaa mielenrauha taas palautumaan kun asiat etenevät. Paketti sisälsi kaikkea muutakin! Eniten otti mahanpohjasta kun matkalaukku lippuset kaivoin kuoren pohjalta. Jaiks! Nää sitten kiinni ja menoksi. Siis 48 päivän jälkeen.

Tänään sain selvitettyä palkankin! Oli sekoittanut minut johonkin vakituiseen, joka on nyt sitten saanut minun palkkani ja mä sen vakituisen tuntivähennykset. Reilupeli ja sillee. Onneksi täti sentään vastasi ensimmäisellä kerralla ja oli hyvin avulias. Nauroinkin mun palkkasummalle :D mutta kukapa ei jos tuntipalkaksi jää se 0,40€!
Migreenilääkärikin tuli varattua. Hyvä minä! Jotenkin kaikki kasautuu siihen 19.7 alkavalle viikolle, mutta mielummin sille kuin viimeiselle! Viimeiset viikot ehdin pyhittää kavereille :)

Myös rokotukset sain katottua. Suunnitelmissa oli tänää käydä hakemassa lääkärin allekirjoitus ja leima, mutta jumituinki syömään ja siirtyi huomiselle. Hyvä tekosyy siirtää huomiselle. Tiedän. Rokotukset on nyt siis siinä. Toivottavsti kelpaavat. Ei tätäkään turhan helpoksi tehty, mutta selvisin. Huh.
Seuraavaksi on vuorossa kummitytön kanssa jutustelua. LIKE. Että onkin ollu sitä typyä jo ikävä :) kuinka selviänkään edes puoli vuotta ilman :( skypenvideopuhelut kehiin ja kuvia lähetellen.

Nyt on sitten tämän viikon töistä jäljellä lentorahdin selvittäminen. Soitankin varmaan kolmeen paikkaan ja halvimman otan ;) simple. Myös työlistaani lisäsin vihkosten tehtävien tekoa ja kirjeen kirjoittamisen itselleni.
Kirje sisältää syitä miksi lähdin, kuinka selviän vaikeista ajoista ja muuta tämän kaltaista. Kun sitten paha mieli, huono olo tai ikävä yllättää niin on mustaa valkoisella todistamassa, että tie käypi ylöspäin :) Tämän ja tämän takia lähdin. Näin ja näin saan oloani helpotettua.

Sitten voisin jossain vaiheessa alkaa rauhottua juhannuksen viettoon! :) vielä ku S palaa malkaltaan niin partyt voivatkin alkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti