Hiphei! Nyt on siis tuliaiset ostettu, joten enää odotellaan viisumihaastattelua. Eilen sainkin CC:ltä sähköpostia, että saivat lääkärintodistuksen ja nyt on kaikki tarvittavat matkaa varten hoidettu! Huii.
Ainii paitsi se lentorahti pitäs soittaa. No sen ehtii. Igen Panic.
Pakkaus on sellanen inhottava osa. Haluisin tehä sen jo nyt ku tiiän et tuun saamaan siitä harmaita hiuksia vaikka kuinka. Ni nyt ku se häämöttää tulevaisuudessa ni harmaita hiuksia pukkaa jo nyt. Mutta enhän mä nyt vielä voi pakkaa. Lähtöönkin on 41 pv viel. Ylihuomenna kympit taas paukkuu. Hurrjaa. Ja ylihuomenna on heinäkuu! Eli ylihuomenna voin sanoa, että ensi kuussa mä lähden!
Sain kuulla perheeltä eilen, että 20. päivä he lähtevät lomamatkalle ja jään yksin pitämään taloa pystyssä. Mahassa tuntuu kun ajattelen, että olen vieraassa talossa viikon yksin! Toivottavasti talo on pystyssä kun tulevat takaisin! Mutta edellinen au pair L tulee käymään siinä välissä vielä siellä mikä on tositositosi kiva juttu! =) varsinki kun lapset eivät silloin ole paikalla niin saadaan puhua ihan rauhassa ja tällee.
Plus sillon kun hostperhe on muualla niin varmaa lähen Virginiaan P:tä moikkaa :) plus katsastaa Washington.
Sain nyt L:n sähköpostiosoitteenkin joten pystyn olemaan häneen nyt yhteyksissä ja kysellä kaikkea mitä mieleen tulee :) ja tää info on kyl kallisarvoista mitä nykyiseltä au pairilta tulee. Hän on kuitenkin jo vuoden lasten ja perheen kanssa touhunnu.
Oivoivoi taas eilen kävin kummityttöä moikkaamassa (pusuja B) ja kauhea kun voi pikkusta tulla ikävä. Tänään jo pohdin, että kuinka selviän ilman murusta :( nytkin jo pohdin, että nään B:tä vasta kahden viikon päästä ni sydäntä raastaa! VUOSI ILMAN. Melkee. Kauhistus.
Synttärit hänelle pidetään 7.8 ja tuskin selviän kemuista ilman kyyneliä. Pitää kyllä päivä pari ennen mennä halittelemaan sankaria oiken urakalla :) mun raksupoksu.
Muttaa eipä tässä nyt sitten vissiin muuta kun että Suomen kesä on ihana tälläsenä !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti