Olin hurrrja.
Ostin siis tänään jo loputkin tuliaiset! :)
Lista näyttääpi tältä:
Vanhemmille:
- From Finland with love - kirja
- Aarrikan AIIIVAN ihana hirvitarjotin
- Iittalan Alvar Aallon malja. Ihan perus valkoinen. Oli Stockalla kanttisalennuksessa!
- Marimekon servettejä.
Vanhempi poika:
- Poliisimestari muumimuki
- 2 x sellaista kuminauha rannekorua. Suomi aiheisia toki :)
Nuorempi poika:
- Nipsu muumimuki
- Hirvipehmo
Tyttö:
- Niiskuneiti muumimuki
- Hirvipehmo
Lapsille yhteisiksi:
- This is Finland - kirja
- Kirja suomalaisista tontuista ala Mauri Kunnas
Sitten vielä jos lähetän sen Mölkyn ni kaikki ois plakkarissa! Paitsi herrkut :)
Tarkotus oli ostaa hieman myöhemmin, mutta kun nyt satuin pyörimään keskustassa niin aattelin että voisinpa vilkaista ja löytykin kaikkea mukavaa :)
Muumimuki <3 :D
VastaaPoista-Sonja
:D pitää ottaa omiaki mukaan ;)
VastaaPoista