sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Jau!

Olin hurrrja.

Ostin siis tänään jo loputkin tuliaiset! :)

Lista näyttääpi tältä:

Vanhemmille:
- From Finland with love - kirja
- Aarrikan AIIIVAN ihana hirvitarjotin
- Iittalan Alvar Aallon malja. Ihan perus valkoinen. Oli Stockalla kanttisalennuksessa!
- Marimekon servettejä.

Vanhempi poika:
- Poliisimestari muumimuki
- 2 x sellaista kuminauha rannekorua. Suomi aiheisia toki :)

Nuorempi poika:
- Nipsu muumimuki
- Hirvipehmo

Tyttö:
- Niiskuneiti muumimuki
- Hirvipehmo

Lapsille yhteisiksi:
- This is Finland - kirja
- Kirja suomalaisista tontuista ala Mauri Kunnas

Sitten vielä jos lähetän sen Mölkyn ni kaikki ois plakkarissa! Paitsi herrkut :)

Tarkotus oli ostaa hieman myöhemmin, mutta kun nyt satuin pyörimään keskustassa niin aattelin että voisinpa vilkaista ja löytykin kaikkea mukavaa :)

2 kommenttia: