Se ois sitten 2 kuukautta täällä enää jäljellä. Sitten sujahdan teleporttauslaitteellani USA:han. Tai sitten ihan lentokoneella. Vaikka onhan tässä kaksi kuukautta jollakin aikaa suunnitella mulle teleporttauslaite. :) toivossa on hyvä elää!
Ylihuomenna aamuja olisi jäljellä 59. Eli alle 60 jos joku ei huomannut. Pelottavaa. Tällä hetkellä olen todella rauhallisin mielin. Perheen paketin sain juuri valmiiksi ja se pitäisi huomenna viedä postiin. Siitä tuli kyllä tosi kiva vaikka itse sanonki! :) lapsille omat kirjeet, valokuvia, Suomesta tietoa ja perheelle kirje. Nyt sitten pohdin pitäisikö hommata jostain pieni Suomen lippu tuonne mukaan vai ei. Noh mietin sitä illan.
Viisumin kanssa ei ole tällä hetkellä oikein mitään tehtävää, joten odottelen kirjettä CC:ltä. Toivon hartaasti että tulisi ennen Turkin matkaa niin saisin sieltä vaikka varattua sen haastattelu ajan. Kansainvälistä ajokorttia tuosso perjantaina odottelen. Pitää vaan jemmata se sitten varmaan paikkaan, jotta ei häviä :D
Sain eilen tuon terveystarkistus lapun takaisin omalta lääkäriltäni ja ylläri oli unohtanu laittaa nimmarin ja leiman siihen! Pitää soitella ajanvaraukseen ja udella kuis tää homma hoidettas. Aikaa en sen sekunnin takia varaa!
Turkkiin ois sitten lauantaina tarkotus karata. Sieltäkin laitan kortin kyllä perheelle. :) pitää valkata joku superkiva! Turkkiin meitä lähtee seitsemän hengen ryhmä rämä. Porukat, minä ja 4 sukulaisnuorta! Huippua. Meiän huoneen parvekkeel on 2 poreammetta! LIKE. Muutenki ahh se hotelli. Vesipuisto ja kaikkea. En ota ku bikinit ja hammasharjan. Näillä mennään koko viikko.
Tonne mä meen! :)

Oi vitsi näyttää ihanalta <3
VastaaPoistavoisin melkee olla kateellinen tosta turkin matkasta :D Kiitos muuten, muistin et multa puuttuu hammasharja matkatavaroista :D kohta nokka kohti helsinkiä!!!
VastaaPoistaAAA :DD en eka tajunnu Pilvi tota hammasharjaa! Olin yks iso kysymysmerkki et mitä mä oon höpöttäny hammasharjasta kunnes mää muistin! :)
VastaaPoistaHyvää matkaa Pilvi takas jenkkilään! :)
Jooo tuo hotelli on kyllä niiiin ihana<3 ruotsalainen matkatoimisto!