Mistähän alottais?
Okei. Ehdin siis jo aatella, että jesjes oon vapailla markkinoilla eikä enää tarvitse leikkiä hippaa perheen kanssa. Ei siinä mitään. Todella mukava perhe, mutta tällänen huopaaminen ja soutaminen otti päähän.
Olivat siis netistäni poissa Sunnuntai aamusta lähtien. Tänään sitten, kun tulin koneelle ja viesti YOU HAVE A MATCH odotti sähköpostissa niin ajattelin, että kappas kappas! uutta perhettä jo nyt. Mutta eiiii. Sama perhehän siellä minua odotti. Turhautuminen oli suuri; taasko tämä alkaa? Päättäkää jo!
Sitten pyörin muualla pari tuntia ja takaisin koneelle. Laatikossa odotti 2 sähköposti viestiä. Toinen YOU HAVE A MATCH! (oikeesti?), mutta toinen oli jotain odottamatonta. "Perhe toivottaa sinut tervetulleeksi heidän seuraavaksi au pairikseen" Fiilis oli kyllä uskomaton.
Vihdoin he tekivät päätöksen. Vielä sellaisen joka minua ilahduttaa ;) perhe vaikuttaa todella mukavalta. Hurjaa aatella, että eka match on perfect match! JAU! Mutta vaikeimman kautta voittoon vai kui?
Huomenna siis soittoa CC:lle ja hehkutan tätä niillekkin. :D ps. niist on tullu jo ihan mun kavereita ku koko ajan soittelen!
Hui kun tästä tuli todellista tämän perheen päätöksen myötä. Jotenkin aikasemmin turvautunu ajatukseen, että no joskus lähden ettei perhettäkään ole vielä. NO nyt on perhe ja päiväkin jollon karkaan USA:han! Siitä vaan viikko niin saan S:n kanssa samalle mantereelle. JESJESJES. Henkinen tuki ;) Plus nykistä tulee meiän treffauspaikka, vai mitä? ;) PLUS CHIGAGO!
Nyt alkaa sitten paperirumba. Tänään onneks sain lääkärintodistuksen vietyä omalle lääkärille ja saan sen postissa parin päivän kuluttua. Sitten ois viisumii. Yritetään S:n kanssa saada ajat suunnilleen samaan aikaan niin voidaan sekoilla yhdessä. Vartijat tykkää!
Perjantain haen passin ja varmaan ensi viikolla sitten tuota Visaa katsellaan isukin kanssa.
Niin ja tuliaiset! Huh. Hommaa kesäksi riittää kyllä. Vähä veikkaan, että tämän viimeiset 2 kk tulee menevään siivillä!
Pää kyllä niin pyörällä. Koko ajan olo, että mitä teen nyt mitä teen nyt. Kunnes tajuan katsoa kelloa ja huomaan, ettei mitään ole tehtävissä. En uskalla mennä nukkumaan jos perhe vaikka päättääkin toisin sillä aikaa kun nukun :D
AINIIIN ja bussilla menen training schoolista perheeseen. Olisin ehkäpä olettanut, että hakevat. Melkein vieressä kun asuvat, mutta kyllä bussikin käy! :) No problem!
Niii ja siis se lähtöpäivähän tosiaan oli se 9.8 :) viimeisellä viikonlopulla ehdin viettämään kummitytön synttäripartyja vaikka sitten privatisti :) pitäähän kummitädin nyt ekoissa synttäreissä olla! Vaikka juhlittaisiinki kahdestaan telmimällä.
Mut jau. Ei mul muuta. LIFE IS GREAT.
Onnea kovasti! =))
VastaaPoistakiiiitos :))
VastaaPoista