Ihanaa kun sä jaksat olla noin positiivinen! Mä en siihen enää pysty.. :DD Tää odottelu on vaan niin perseestä, varsinkin kun aika hupenee. Ja halusin päästä lähteen kesäkuussa, thanks.
Hermoilu ei kato auta tässä hommassa :) tulee kun on tullakseen.
Lähdön kanssa oon ite aika joustava. Ei oo mitään, että HEINÄKUUSSA PAKKO LÄHTEÄ. Vaan lähden ku perhe löytyy :)
Meiän lähtökohdat on kyllä eri :D itelläni ollu yks match ja sulla monta plus oot muutenki kauemmin oottanu! Oon viel untuvikko ni jaksa pitää lippuu korkeella!
MUTTA ÄLÄ VENLA VAIVU EPÄTOIVOON :) oon varma, että sulle löytyy pian perhe!
Ihanaa kun sä jaksat olla noin positiivinen! Mä en siihen enää pysty.. :DD Tää odottelu on vaan niin perseestä, varsinkin kun aika hupenee. Ja halusin päästä lähteen kesäkuussa, thanks.
VastaaPoistaHermoilu ei kato auta tässä hommassa :) tulee kun on tullakseen.
VastaaPoistaLähdön kanssa oon ite aika joustava. Ei oo mitään, että HEINÄKUUSSA PAKKO LÄHTEÄ. Vaan lähden ku perhe löytyy :)
Meiän lähtökohdat on kyllä eri :D itelläni ollu yks match ja sulla monta plus oot muutenki kauemmin oottanu! Oon viel untuvikko ni jaksa pitää lippuu korkeella!
MUTTA ÄLÄ VENLA VAIVU EPÄTOIVOON :) oon varma, että sulle löytyy pian perhe!