maanantai 31. toukokuuta 2010

Lippu korkeella!

Ei mulla muuta kun, että uutta matoa koukkuun ja positiivisella mielellä eteepäin. Täydellinen perhe odottaa minua jossain ja pian sen myös saan :)

En anna epätoivolle sijaa.

P.S. TH:n tytöt on parhaita <3

P.P.S. Opetusvirasto kusee!

2 kommenttia:

  1. Ihanaa kun sä jaksat olla noin positiivinen! Mä en siihen enää pysty.. :DD Tää odottelu on vaan niin perseestä, varsinkin kun aika hupenee. Ja halusin päästä lähteen kesäkuussa, thanks.

    VastaaPoista
  2. Hermoilu ei kato auta tässä hommassa :) tulee kun on tullakseen.

    Lähdön kanssa oon ite aika joustava. Ei oo mitään, että HEINÄKUUSSA PAKKO LÄHTEÄ. Vaan lähden ku perhe löytyy :)

    Meiän lähtökohdat on kyllä eri :D itelläni ollu yks match ja sulla monta plus oot muutenki kauemmin oottanu! Oon viel untuvikko ni jaksa pitää lippuu korkeella!

    MUTTA ÄLÄ VENLA VAIVU EPÄTOIVOON :) oon varma, että sulle löytyy pian perhe!

    VastaaPoista