Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis härreguuuud mikä viikonloppu! Voisinko iloisempi olla menneistä päivistä?
Perjantain leffa; iiihan mahtava. Juonesta sun muusta en kerro nyt enempää mutta itse menin pelkästään yhden kuvan nähneenä ja tykkäsin tajuttomasti. Nauroin niiiiin paljon. Huomasin muuten ettei nauraminen+juominen oo rakon kannalta paras yhdistelmä. Loppu elokuvasta oli sitten KOVA vessan tarve, mutta en sitten kesken viitsinyt lähteä (vaikka se on täällä ihan normaalia). Fiksuna sitten lopussa avasin ensiksi farkkujen napin ku tuntui että tulee housuun. Sitten hetken päästä avasin myös vetskarin ja vierustoveri vähän ihmetteli että mitä teen! Mutta hätä ei lue lakia!
Lauantain sitten vietin mahtavassa suomiseurassa! Kierreltiin ja kaarreltiin iiiiiiisoa ostoskeskusta tunti jos toinenkin. MUTTA kulutin vain 30 dollaria. Enkä ostanu mitään itselleni! Eli kohta jollekkin kilahtaa ylläripaketti postissa. Shoppausten jälkeen hurautettiin totta kai cheesecake factoryyn syömään jälleen kerran taivaallisen hyvää ruokaa. Pienessä sokerihumalassa päädyttiin Targettiin. Eikä siitä sen enempää... Sieltä kuitenkin löysin isoja pulloja Snapplea (jäätee, jota tässä perheessä juodaan PALJON). Tänään hostäiti kysy että mistä tuota löysin ja kerroin että Targetista. Oli sitten heti tänä iltana lähtenyt kauppaan ja nyt varastossa on VAIN 12 isoa pulloa Snapplea ja 24 pientä. Hetki pärjätään.
Koko maa on sekaisin Halloweenistä...
Tänään oli sitten herätys (hyi) ja porukka autoon (minä, lapsi nro 1,2 ja 3, hostäiti, hostisä, hostäitin äiti ja hostäitin isä). Ajettiin sellanen tunti New Yorkiin ja mentiin museum of natural historyyn. Aivan tajuttoman hieno paikka. Mahtava. Rakastuin siihen. PLUS! Sinne pääsee sleep overeille eli yöksi nukkumaan museoon ja MÄHÄN MEEN SINNE! Kui siistiiii?! Nuorempi poika fiksuna kysyi "herääkö ne eläimet sit eloon?" niin kun siinä leffassa Night at the Museum. Mutta museo on valtava ja jatkuu joka nurkan takana. Ylläri kyllä joka kerroksen kierros päätyi aina kauppaan. Kierreltiin, näytös nro1, kierreltiin ja näytös nro 2. Kierroksista ei sen enempää, mutta näytökset. Ekana oli vuorossa "elokuva" astronauteista Imax-nimisessä teatterissa (maailman suurin valkokangas). Elokuva kertoi Hubble nimisestä höskästä tuolla avaruudessa mitä astronautit meni vuonna 2009 korjaamaan. Miehistössä oli se suomensukuinen mieskin! Tajusin tämän vasta elokuvan jälkeen. Mutta siis tykkäsin vaikka tiedesanasto ei pakosti se vahvin ala itelläni ole. Sitten selvisi, että yksi astronauteista tulee museoon tänään puhumaan ja samalla muistin että hei se suomensukuinen kävi suomessakin juttelee! Noh sitten käveltiin ja käveltiin lasiseinän takaa ja TADAAA siinä se sama mies seisoi täällä juttelemassa. Ois ollu siistii mennä sanoo et moi oon Suomesta mut oli kiire planetariumiin. Siellä sitten katseltiin taivasta ja tutkittiin tähtiä.
Tykkäsin ihan tajuttomasti museosta. Siellä voisi kierrellä vaikka koko päivän. Mutta noi sleep overit on must juttu tän vuoden aikana. Kuinka moni voi sanoa nukkuneensa museum of natural historyssa?! Tänään lapset meni sitten isovanhemmilleen yöksi, joten tässä talossa vallitsee rauha!
Itikka 75 x suurempana kun normaali. Kuinka karvainen ötökkä se onkaan!
Anteeksi että tuli tälläinen tänään tein sitä tätä ja tota postaus. Pahoittelen. Oli vaa NIIIIN siisti viikonloppu.
PS. I have a pretty amazing life right now.
Eikäää, mäki haluun nukkuun tonne museoon!! :D Kiitti vinkistä ;)
VastaaPoista