Kuulin skypessä valitusta siitä kuinka on jo neljä päivää jouduttu oottamaan uutta tekstiä. ANTEEKSI ÄITI. Blogitekstien harveneminenhan tarkoittaa vaan sitä että mulla on muutakin elämää kun tää blogi?! SO BE HAPPY MOM! Mutta siis on ollut muutakin elämää, kuten kaverit ja Greyn Anatomia. Sydämiä jälkimmäiselle. (Suomee on hirveen vaikea kirjottaa). Nii ja onhan ne kaveritki ihan mukavia.
Perjantai-ilta oli taas aiiiiiiiiivan mahtava kera Suomi K:n ja Ranska M:n. Syötiin ja juteltiin ja syötiin ja juteltiin ja naurettiin ja naurettiin ja naurettiin. Ahh kuinka ihanaa. Eikä ainakaa oltu cheesecake factoryssa. Älkää ees kuvitelko niin.
Eilen sitten shoppasin (hyi mua. Lähetin iskälle terkkui laskujen muodossa) ja olin iiihanassa kaupassa keskellä iiiihania joulukoristeita. Ne alkaa ottaa musta valtaa. Ostin jopa jouluahjoja ja joulukortteja. Ja joulufiilistelen. Lokakuun puolivälissä. Oispa jo joulu! Sitä ennen on vielä halloween ja thanksgiving! Ja joulun jälkeen on uus vuosi. Enkä opeta teille tässä kalenteria vaan mietin tulevaa. Uutena vuotena olenhan menossa taloon pippaloihin missä pääsen SAUNAAN! Right E?
Tänään sitten kivuttiin autoon kiina, thaimaa x2, viro ja suomi. Ja jessus kuinka hauska ja opettavainen reissu oli! Mentiin "kansallispuistoon" kävelemään ja ihailemaan ruskaa. Okei aasialaiset ihaili ja Viro ja Suomi jostain syystä sekoili pitkin metsää puhuen kiinaa ja thaimaata VERY WELL sanoisin. Mutta reissun idea oli ruska ja sehän nähtiin. Tuli ihan koti mieleen istuessa järven rannalla ja syödessä eväitä. Tuli taas naurettua vatsalihakset kipeiksi.
Ainiin ja jotenkin välillä aattelee että kuinka oikeasti jaksan hoitaa lapsia vuoden! siis 365 päivää miinus kaksi lomaviikkoa. Mutta perjantai taas osoitti että rakastan tätä. Perjantait on siis päiviä, jolloin tytöllä ei oo koulua, joten saan nauttia hänen seurastaan koko päivän. Mutta perjantait ovat parhaita päiviä täällä. Tyttöjen päiviä. Nytkin käytiin varaamassa minulle kampaaja maanantaiksi ja puistossa riehuttiin yhdessä ja syötiin lounasta. Kun tyttö on iloinen niin olen minäkin :) mikään ei korvaa niitä hetkiä kun lähden kotoota tai tulen kotiin ja tyttö juoksee iloisena halaamaan ja pussailemaan. Ahh onnellisuutta.
PS koht joku tulee viel kommentoimaa et mee ton onnellisuutes kanssa muualle =) PEACE AND LOVE PEOPLE!
PPS kuinka mun kaikki kaverit onkaa niiin mahtavia!
Jos vaan oon täällä itsekseni koiravahtina niin saunominen on taattua :p
VastaaPoistahienoa! :) nyt siis on enää missiona ajaa muut siltä pois!
VastaaPoista