Anteeksi mutta elämäni nyt on vain tasottunut täällä sellaisiin uomiinsa etten voi kun todeta; sitä normaalia au pairin arkea! Paitsi 4-vuotiaani on ihkuin ikinä :) mun raksupoksu, kiehnäyskaveri, halikone ja pusutehdas.
Mutta siis elämä rullaatirullaa normaalilla painollaan eteenpäin. Tää viikko on mennyt jokainen päivä jollain tavoin Halloweeniin liittyen. Halloween pippaloita siellä, täällä ja tuolla. Pue asu tonne, tänne ja sinne. Noh elämäni ensimmäinen halloween :) "Have you noticed that you have a dead man at your front door?"
Mutta siis eilen keskiviikkona oli LCC:n järjestämät Halloween kekkerit. LCC=locall childcare coordinator=henkinen tuki ja turva. Asusteet niskaan ja baanalle. :) Oli kyllä huippukiva ilta ja vatsalihakset sai treenausta taas kunnolla.
Viro K piti musta huolta ! PS. huomatkaa että K:n käden alla lukee MUN NIMI! MUN ASUSSA. How cool is that?
Jaa miten niin mun nelivuotias on ihkuin? Se vaan nyt sattuu olemaan. Haleja ja pusuja satelee koko ajan ja sylissä pitää olla koko ajan. Tänäänkin olin astumassa ovesta ulos niin olohuoneesta kuului "JANIIKA OOTA OOTA!" ja sitte se hyppäs mun syliin ja rutisti kovaa. Kaveritki sano autossa että awww se on ihana :) Maanantaina juteltiin siitä kuinka söpö hän on (prinsessat) ja lopuksi totesi "My mom also say that I'm smart too. I know mostly everything" Jepjep. Mut mä en saa pusutella ja rutistella yhtään niin paljon ku haluisin :( "I'm a big girl. I don't need hugs" Tänään sain myös kunniatehtävän sekottaa muovailuvahasta lilaa! Important sanoisin.
Oikeastaan miksi tätä tekstiä lähdin kirjoittamaan oli; VIIKON PÄÄSTÄ MAMMA JA PAPPA ON TÄÄLLÄ! (+mun soittokirja, Cosmo, lääkkeet, vaatteita ja rasvoja)
Mut halloweenii kaikille! :)
Ps. Jos unohin kertoo ni viime sunnuntaina kerroin hostäitille Silver Bayn kummitustalosta ja juteltiin halloweenista yleensä. Sitten hän kysyi että voinko tehdä töitä perjantai-illan ja vastasin että toki joo ei mulla oo mitään plääniä. Sillä samalla sekunnilla kun olin suuni avannut ja sanoin joo, iski päähäni ajatus että hostvanhempani menee vaa talon ulkopuolelle ja pelottelee mua ikkunoista ja ovista... Että kyllä se kummitustalo sai aikaan pahoja traumoja!
I'm still smiling! :)
Mika soittokirja? :)
VastaaPoistaSellanen rupunen ja repeytyny soittokirja mistä soitin pienenä pianoa :)
VastaaPoistaSoitatko meille kaikille pienen serenaadin illallisen jälkeen perjantaina?
VastaaPoistaMamma