OLI NIIIIIN JENKKIÄ. Okei cheerleaderit ei ollu niin hyviä kun leffoissa, mutta muuten. Katsomo oli täynnä ja yksi katsomo oli kokonaan muille lukion opiskelijoille, jotka seisoivat siniset vaatteet päällään. Söpisteiniparejakin löytyi amerikan tyyliin. Tunnelma oli sanoinkuvaamatonta. Ja kyseli oli vain high schoolin pelistä. MAHTAVAA! Itse peli oli vähän tylsää, mutta tykkäsin. Haluun uudestaan.
Kyseessä oli siis ensimmäinen amerikkalainen jalkapallo-pelini. Darien vastaan joku... Ei sitä liian fiksu pidä olla. Darienin värit on muuten sini-valko! HYVÄ SUOMI SIIS. Ja itse rakennus oli tajuttoman kaunis. Tuli vähä fiilis että tänään voisi katsoa High School Musical!
Pe ilta meni virolaisen K:n seurassa ja hauskaa oli! Tykkään tyypistä ihan hurjasti. Käytiin syömässä ja höpöteltiin niitä näitä. K on vähän niin kuin kolmas suomalainen. Lauantai meni sitten suomi K:n kanssa pörrätessä. Ilta piti olla töissä mutta nuoremman pojan sairaalareissu peru sitten nekin.
Sunnuntaina oli tarkoitus lähteä Corn Mazeen yhdessä perheen kanssa mutta lähtö varmistuu vasta aamulla. Riippuu kokonaan pojan voinnista. Toivottavasti pieni paranee nopsaa :)
Eilen olin lähdössä ovesta ulos ja tyttö huusi sitten minua vielä. Kysyin että mikäs on hätänä niin pieni juoksi syliin ja sano että halus antaa vaan ison halin. Murunen on ihana. :) Muuten kyllä lapset kattoivat mua aika äkäisesti kun joutuivat siivoamaan niin olohuoneen kuin poikien huoneenkin leikkien jäljiltä. Heti olivat äitille valittaneet asiasta. Pääasia että tottelivat!
Sydämestäni on varastettu kolme pientä palaa :)
Hei teillakin suunnitemissa Corn Maze, myo mennaan au pair-porukalla tana iltana, eikun taskulamput vaan mukaan ;) Noita jalkapallo-peleja on kylla kiva kayda katsomassa, tulee niin high school-fiilis!
VastaaPoistaJoo jos ei mennä huomenna ni joku vkl mennään kuulma :)
VastaaPoistaPS. Lapselta murtu käsi. Vissiin kahesta kohtaa ja leikattiin ja kipsattiin! Eli elossa ollaan kaikki!