torstai 30. syyskuuta 2010

Sataa sataa ropisee !

Johan se aurinko yhen päivän paistoikin. Se on taas hyvä vähä lepuuttaa. Eli sadetta sadetta ja sadetta. MUTTA SEPÄ EI HAITTAA! koska mul on kumpparit :) voidaan lähtee tytön kanssa hyppii lätäköihin. Oli jo tiistaina ihan möks ku mul oli kumpparit jalassa ja sillä ei ni ei voinu hyppii mun kans lätäköissä.

Mitään suurta ja ihmeellistä tänne ei kuulu. Päivät katoavat ja hauskaa on :) Eilen tyttö on koko ajan kimpussani. Sain siitä niin söpöjä kuvia soccerharkoissa. Sitten ikuistettiin naamoja yhdessä tuossa kuistilla kun istuttiin vierekkäin ja ooteltiin hostäitiä kotiin. Ja sit syötiin yhessä hostäitin muffinsit :)

Eilen tyttö sai käsittämättömän raivokohtauksen. Ei suostunu nousemaan autosta niin kannoin rääkyvän lapsen sisälle. Oli pakko sulkea ikkunat ettei naapurit kuule. Sitten istui alhaalla huutamassa lisää. Onneksi sitte soi ovikello ni se juoksi ylös mun kanssa. No kun ovi sulkeutu niin huuto alko. Ei auttanu muu kun tyttö olalle ja timeoutille sänkyynsä. Aikansa se siellä raivos kunnes tuli antaa halin :) Eikä ollu enää vihanen mulle.

Meinasin tänää lähte ettimään itelleni housuja mallille, mutta tuo sade inspas mut ottamaan viltin ja kasan leffoja ja katselemaan niitä :) ihanan ihana torstai siis! Olen happy ja nautin elämästä! :)

PS. Keskiviikot on viikon parhaita!

PPS. maanantain on 8 vk tääl ja KUUKAUS NI MAMMA JA PAPPA TULEE.

PPPS. tänää ne laitto mulle cosmon tulee postissa, sydän.

4 kommenttia:

  1. Mä en oo joutunu laittaan viel kertaakaan timeoutille, ei oo tollasia kohtauksia täällä onneks näkyny. :D Mut oioi toi on parasta sadepäivänä, sohvalla viltin alla leffan kattomista! <3

    VastaaPoista
  2. Jooo mulle raivottiin ilman syytä -.- naapurit varmaa luuli et kidutan sitä :D mut halin kuitenki sai ja loppupäivän oliki sit mun tyttö :)

    VastaaPoista
  3. Mulle raivottiin koska jouduin heittää kaverit pihalle. :D Mut kyllä sitä oltiin sen jälkeen niin nätisti kun yritetään saaha mut olemaan kertomatta hvanhemmille, että täällä oli kolme kaveria luvatta kun tulin kotiin. :D

    VastaaPoista
  4. ahahah meiän melkeen 2v joutu ekan kerran sohvalle (aka timeoutille) ja sitten hetken päästä kun sille sanottiin et lopeta niin se juoksi itkien tottelevaisesti takas sohvalle: DDD (vaikka ei oltu käsketty sitä sinne). Me naurettiin niin paljon, oli aivan uskomattoman nauruitkuilta (siis pe).

    VastaaPoista