lauantai 4. syyskuuta 2010

Empire State of Mind

NEW YORK ON IHANA!

Vietettiin tänään mahtava päivä Ison Omenan hulinassa. 50 min junamatka on simppeli ja asemalle kävelee sen pari minuuttia. Aiivan ihanaa. Uusia ulottuvuuksia tulee elämään jatkuvasti. Lompakko keveni liikaa tällä reissulla. Moi vaan äiti ja isi! Shoppailukielto on nyt kyllä päällä. Ei terve tästä tuu muuten mitään.

Torstaina siis hain R:n juna-asemalta tuosta hieman kauempaa. Torstai-iltana nautittiin EI KOSHER-illallista ja kaaduttiin aikaisin sänkyyn pienen höpinän jälkeen. Oli mahtavaa saada ystävä kylään, varsinkin kun on tälläinen ice breakeri kun ei edellinen ikinä kavereitaan tänne tuonut! :)

Perjantaina alkoi päivä viemällä tyttö playdateille ja sieltä suunnattiin IHANAAN ja pieneen donitsikauppaan. Matkaan lähti kaksi mustikkamuffinsia perjantain kunniaksi. Nam! Elämän ihanuuksia. Loppupäivä meni tyttöä viihdyttässä hienoilla tansseilla ja libary vierailulla. Illalla sitten selvisikin että lähialueen kuntosalit eivät pakosti siitä halvimmasta päästä ole. 1000 dollaria vuoden jäsenyys. No thank you sanon minä! Ainut mahdollisuus on enää yksi opiskelija-alennus, joka on kyllä tarkoitettu 13-17 vuotiaille. Mutta toivottavasti saan puhuttua miehen pään ympäri!

Huominen on pyhittetty pyjamille ja elokuville kun perhe suuntaa swimming clubille! Ahh. Maanantaina on labor day ja tämän au pairin vapaapäivät jatkuvat! Mahtavaa.

Pienistä eleistä ja merkeistä huomaa jo että tulen osaksi perhettä. Torstaina tyttö ryntäsi yläkertaan kiukkuamaan kun aupair ei antanut kameraa ja puhelinta leikkeihin. Tuli kyllä sitten hetken päästä alakertaan ja antoi halin. Haleja saan muutenkin tytöltä ja pitkin päivää tarvitsee läheisyyttä ja turvaa. Esimerkiksi harjoituksiin haluaa että jään katsomaan. :) My lovely girl. Lisäksi myös vanhemmilta huomaa etteivät pelkää enää reaktioitani sanomisiin tai muuhunkaan.

Suuria täällä päässä ei tapahdu. Päivät hurahtelevat ja pian on ensimmäinen kk takana. Tänään huomasin ensimmäisen muutoksen itsessäni; käytän hirveän paljon käsiä nykyään kun puhun. Huidon ja viuhdon niin että hiki tulee. Vaikka siis käyttäisin suomea...

2 kommenttia:

  1. Onko teillä lähellä sellaista kuntosalia kun Planet Fitness? Se on tosi halpa (meillä päin ainakin kympin kuussa) ja ihan varteenotettava vaihtoehto. Googlella varmaan löytyy onko niitä sielläkin :)

    VastaaPoista
  2. Hei KIIITOS! =) Mahtia! Täältä läheltä löytyy kyllä noita parikin. Kiiiitos tuhannesti!

    VastaaPoista