perjantai 10. syyskuuta 2010

mikä ovi olisi oikea?

ANTEEKSI!

Melkein viikko on pyörähtänyt viime tekstistä. Eikä nytkään ole paljoa sanottavaa tai kerrottavaa. Monta rautaa tulessa eikä tiedä oikein, että mikä polku pitäisi valita. Välillä on olo että päähän tänne hajoaa mutta sitten on taas helpompaa.

Eilen meinasi langat karata käsistä kun olimme lähdössä keilaamaan (minä+neljä lasta). Sitten vanhin poika ilmotti että hänelle pitäisi myös tulla kaveri. Usko ja toivo siinä loppui. Totesin pojalle, että rukoile että kaveris on keilahallilla koska mun autoon ei vain enempää mahdu. Sitten lähdettiin ja yhden väärän exitin jälkeen löydettiin kaveri niin kuin keilahalliki. Vanhin poika "GPS? It has to be your new bestfriend" Tänks.

Eilinen oli muutenkin päivä jolloin juostiin jatkuvasti johonkin suuntaan. 20 min kotoan. Lapset pinoon ja menoksi taas jonkun harjoituksiin.

Tällä viikolla alkoi tytönkin "koulu" mutta kesti vain sen 2 tuntia päivässä. Ensi maanantaista täydet 4 tuntia! AHH. Luksusta. Tällä viikolla koulua oli tytöllä ti ja ke. Pojilla on myös tänään. Eilen oli joku juutalainen juhla niin oli koulu kiinni. Nice.

Mitähän muuta. R kävi ja meni. Viikonloppu oli ja meni. Mutta tänää on taas perjantai! Ja sunnuntaina suunnaksi New York 600 muun au pairin kanssa. Luvassa aarteen metsästystä. Kaikki sanoo, että on huippu hauskaa. Toivotaan siis sitä.

4 kommenttia:

  1. Toi aarteen metsastys on varmasti huippu hauskaa :) meilla oli kanssa pari viikkoa sitten Santa Monicassa tollanen kaupunki suunnistus tapahtuma ja se oli kylla niin hieno paiva. Joten tsemppia aarteen metsastykseen.! ;)

    VastaaPoista
  2. Vissiin joo luin siitä sun blogista ja samanlainen on mulla tiedossa (;

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi mäkin haluaisin tollaseen! Kuulosti tosiaan niin siistitä kun luin ainomaarian blogista.

    VastaaPoista
  4. Janiika, sä kirjoitat kyllä niin kivasti kaikista arkisistakin asioista, että aina joku kohta naurattaa sun blogia lukieassa. Kiitos, tuot huumoria ja iloa meidän muidenkin syksyiseen päivään. Nytkin luin tuon GPS-kohdan montakertaa ja nauroin nin makeesti.
    ei-yo

    VastaaPoista