OLEN RAKASTUNUT. Taas. Ruokaa. Jäätelöön.
Cold Stone. Mint Mint Chocolate Chocolate Chip. Rakkautta. Taivaallisen hyvä jäätelöannos. Minttu jäätelöä, suklaa kastiketta, suklaan hippuja ja brownieta. Tarvitseeko ees kertoa kuinka namia toi on.
Mitäs muuta. Juuri palasin lenkiltä. Olin reipas ja kävelin hiki valuen 45 min musa korvilla. Mutta hjuva fiilis näin jälki käteen. Suihkuun vielä ennen tytön noutamista ja sitten taas kirja kainaloon ja 45 min ajan pääsen uppoutumaan siihen tytön voimistellessa vieressä. Työn jako on osuva...
Muutenkin viikon pitäisi olla normaalia arkirutiinia toivottavasti ilman mitään suurempia yllätyksiä. Päivisin täällä edelleen keikutaan siellä 27° tienoilla mutta syksyn tulon huomaa jo pudonneista lehdistä ja kirpeistä aamuista.
Pidempiä pohdintoja luvassa myöhemmin :) nyt piti vain päästä kertomaan uudesta rakkaudestani. Nam!
PS. "Janiika is our favorite au pair" ala pojjat :))) hymyilen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti