Olen monesti pohtinu asioita, joista pitäisi blogiin kirjoittaa. Varsinkin autoa ajaessa usein tulee pohdittua ajatuksia joita tänne haluaisi laittaa. En tiedä suoraan sanottuna onko nämä ajatukset ennemmin itseäni varten kuin muita?
Mutta siis valotan asiaa sen verran että tuossa päiviä takaperin kävin melkoisen pohjamudissa perheen kanssa. Asiat olivat pahassa jamassa molempien puolelta mutta open communication (; Puhuttiin asiat läpi ja nyt niin minä kuin perhekki näemme asiat eri valossa. Tämä kaikki sai minua pohtimaan tulevaa...
Otin oman suhtautumiseni tarkasteluun ja totesin että hei kaveri haloo. Tämä on vain kasvunpaikka. Katsoin peiliin ja mietin menneitä päiviä. Miten voin muuttaa omaa suhtautumistani ja käytöstäni?
Tämä vuosi on eräänlainen kasvunvuosi. Itsenäistyt ja kehityt ihmiseksi joka seisoo tukevasti omilla jaloillaa. Tätä miettiessäni tajusin, että kaikella on tarkoituksensa ja että juuri tämä perhe voi taata minulle parhaimman "kasvualustan". Jos noin nyt voi sanoa. Tässä perheessä voin todella itsenäistyä ja seisoa vakaasti omilla jaloillani. Täällä voin oppia etten ole riippuvainen muista tai muiden käytöksestä.
Tämän kaiken tajusin monen kyyneleen jälkeen. Otin taisteluvoittoja itsestäni enkä luovuttanut ja lähtenyt rematchiin. Tunnen että pahin kasvukipujen vaihe on ohi ja nyt vain muistutan itseäni kuinka suhtautua asioihin ja vaikeuksiin. Koska vaikeudut eivät elämästä ihan heti lopu. Niihin pitää osata suhtautua.
"There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb"
Kiitos Miley Cyrus.
Nyt olen sinusta ylpeä - niin viisasta tekstiä kirjoitat.
VastaaPoistaRakkaudella mamma
Just näin! =)
VastaaPoistaVoi että toivon todellakin, että osaan ottaa asiat yhtä hienosti ja ajatella noin viisaasti, kun itse lähen aupparoimaan. Tommosella asenteella pärjää ihan missä tahansa! Tsemppiä :) Tuo vuosi kyllä kasvattaa ihmisenä varmasti todella paljon.
VastaaPoistaKyllä sitä täällä tajuaa asioita! :) Jos olet lukenut aikaisempia kirjoituksiani niin pilke silmäkulmässa ;) Eikä pidä lähteä asenteella "KAIKKI ON IHANAA JA MAHTAVAA" Koska korkeelta pudotaan ja kovaa :)
VastaaPoistaMutta vaikeudut kuuluvat elämään. Jos olisin jäänyt suomeen olisi elämässäni silti vaikeuksia. Niiltä ei voi välttyä.
Kahden ihmisen toimivan suhteen luominen vaatii aina pientä hiontaa. Varsinkin kun nyt on kulttuurierot sekoittamassa soppaa.
Tsemppiä hakemiseen! =) Ja kommentoi ihmeessä jos on vain jotain sanottavaa (;
Just näin, kyllä niitä vaikeuksia välillä eteen tulee ja välillä vähän useamminkin, mutta siitä on suunta vain ylös ja etiäpäin.Hienoa pohdintaa kaikin puolin Jansku!! Sitten kun taas aurinko paistaa, niin osaat arvostaa sitä. Tsemppiä ja pärjäile! t. sari
VastaaPoistaNäinpä se juuri on. Suomessakaan se kesä ei maistuisi niin makealta jos ei olisi sitä loskaa ennen sitä =)
VastaaPoistaKiitos kaikille kannustavista kommenteista! :) Ne piristävät todella päiviäni ja antavat voimaa! Syvä kumarrus ja haleja