Okei. Tätä EN ymmärrä. Tää on lyhyt postaus, mutta tämän asian takia olen päivittäin yksi iso kysymysmerkki.
Meillä on laite nimeltä TiVo. Siinä logossa on muuten älysöpö ötökkä. No tää TiVo nauhottaa meille kaikki ohjelmat mitä halutaan. No sit ku katotaan niitä ohjelmia ja kelataan mainoskatkot (joita on muutan täällä ohjelman aikana 10 varmaa) niin kun kelaat ja jos ohitat vaikka ohjelman alkamiskohdan niin voit painaa vain PLAY-nappia ja se hyppää automaattisesti alkamiskohtaan. MITEN LAITE VOI TIETÄÄ KOSKA MAINOKSET LOPPUU?
Ja kyllä. Tämä ansaitsi oman postauksen :)
jos siellä laitteen sisällä on vaikka kuiskaaja, joka kertoo, mistä ohjelma alkaa:)
VastaaPoistamamma