keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Nam, nam ja namnamnam

Tällä viikolla voi rehellisesti sanoa että elämä on asettunut uomiinsa. Pojat lähtevät kouluun, aamuhitautta tytön kanssa, päivä täynnä erilaisia aktiviteettejä ja pojat kotiin, välipala, läksyt ja vapaata puuhaa.

Päivät yhden lapsen kanssa ovat helppoja. Jos vertaa ensimmäiseen viikkoon kun kaikki lapset olivat kotona. Huh nyt pääsen helpolla. Ja ensi viikosta myös tyttö on tarhassa 4 tuntia päivästä joten life is just getting easier!

Tyttö vetäis tänään tunnin päikkärit ja se on illalla huomannut! Ei varmaan nukahda ennen puolta yötä. Mutta sitten voisi taas aamulla nukkua pitkään ja saisin nauttia rauhassa terassilla aamusta. Me like!

Kauheasti ei ole nyt kerrottavaa enempää. Ihmeellisyyksiä ei tapahdu PAITSI tänään cookiet onnistu :) kahdesti! ja lapset pyysivät huomiseksi lisää. Varmaan aupair on kiltti ja tekee. Ja akvaarioon varmaan päivällä kaloja ihmettelemään tytön kanssa. Mutta ilta.... R TULEE! Hostäiti on myös innoissaan vieraasta. Vanha aupair kun ei ikinä kavereitaan tuonut :)

Terkkuja cookieiden keskeltä!

4 kommenttia:

  1. HUOMENNA TÄHÄN AIKAAN MEIL ON OLLU JO NIIIIIIN PALJON KIVAA! (ja ruokaa!)

    Mmmmm helmee.

    VastaaPoista
  2. R on on siis Suomalainen au pair? :) Samaan aikaan training schoolissa?

    VastaaPoista
  3. Jepjep! :D Juuri tuo tuossa sun yläpuolella (;

    VastaaPoista