perjantai 24. syyskuuta 2010

Pälä-pälä-pälä-pälä

Oon saanu nyt turbovaihteen päälle tän blogin kanssa. Voisin kirjoittaa kaikesta. Lalallallaa.
Tää päivä on virallisesti ensimmäinen kun olen edes hiukan tuntenut koti-ikävää. Voi johtua eilisestä skypettelystä. Mutta tämä kuuluu asiaan ja menee ohi :) Eilen tuli puhuttua I:n kanssa ja näin B:n myös. Kaipaan molempian ihan kamalasti. Halit heille :) Niitten jälkeen puhuin äitin kanssa, mutta se on jo nyt ihan normaalia. Sitten puhuin FBssä S:n kanssa, joka on myös USA:ssa vaihdossa. Tuli vain kaikesta tuosta niin haikea olo.

Mutta pää pystyyn ja nokka kohti uusia tuulia. Tänään nään uuden uuden au pairin, joka on ranskalainen. Hän on tullu perheeseen, jossa on au paireja ollut 5 vuoden aikana 15. Että katsellaan kauan siellä pysyy. LCC on patistanu ranskalaista ottamaan minuun yhteyttä. "Janiika is great and you will love her" Näin LCC oli kirjoittanu ranskalaiselle facebookissa. :) Piristi päivää mukavasti.
Tänä viikonloppuna (joko la tai su) näen suomalaista R:ää New Yorkissa. Hän asuu Central Parkin nurkilla ja on syyskuun alussa aloittanu vuotensa. Uusia kavereita siis!

Ranskalaisen tapaamisen jälkeen olisi tarkoitus käydä suihkussa ja peiton alta katsoa leffa :) Tai mahdollisesti alakerran tv:stä. Tänään kävin tytön kanssa kirjastossa ja mukaan tarttui: Up, Himoshoppaaja, Julie&Julia (IHANA IHANA IHANA IHANA) ja Up in the air. Up ja Up in the air on niin monesti kehuttuja leffoja että oli pakko lainata. Ensi viikon salirääkin jälkeen on hyvä heittäytyä sohvalle ja tuijotella noita. Lepposaa.

Sain lappu-lippusia opiskelupaikasta keskiviikkona. Niitä sitten lueskelin ja huomasin lauseen: Cell phones doesn't work here. Ja pakkauslistalta bongasin taskulampun. En pakosti halua tietää minne olen nokkani tunkenut, mutta kaipa sitä elossa selviää. Eräretki USA:n tapaan.
Niin ja tänää tytöllä oli uimakoulu ja tunnin jälkeen opettaja nappasi minua hihasta. Hän kertoi että H edistyy niin hyvin että voisi mennä seuraavalle tasolle. Pitää muistaa puhua hostäidin kanssa tästä asiasta.

Satoa lasten suusta:
"Mun hiukset leikattiin äitin hiustenleikkauskaupassa" tyttö 4 v.
"En haluis hikoilla tänää ku oon koko viikon jo hikoillu" poika 8 v.

Ekasta tuliki mieleen et pitää ens viikolla varaa kampaaja!

Olipa mulla taas hyödyllistä kerrottavaa. Paska läppä, mutta tulipahan heitettyä. :) Voi olla että huomenna löpisen lisää!

4 kommenttia:

  1. Niin sä meet sellaselle viikonloppukurssille? :)

    VastaaPoista
  2. Silver Bay. Albanyn lähellä New Yorkin osavaltion pohjoisosassa :)

    VastaaPoista
  3. Silver Bay on kai ihan mukava mesta, melkein kaikki au pairit käy siellä kun helposti saa puolet krediteistä kasaan..Itte ei tarvii onneks kredittejä kerätä..

    Jos oot sunnuntaina tulossa tapaamaan R:ää niin lähtekää meidän parin muun suomalaisen kanssa vesitaksilla Ikeaan lihapullille. Näkee samalla ilmasiks Manhattanin mereltä käsin :D

    VastaaPoista
  4. Hei kiitti vinkistä! :) voisi jopa harkita tulemista. Huomenna saan tietää että mikä on sunnuntain plääni että pääsenkö vai enkö! mutta toivottavasti. :)

    VastaaPoista