Tiiän että blogini innokas fani taas aamulla ryntää tarkistamaan onko päivityksiä niin pitääpä olla mukava ja antaa jotakin luettavaa :) Ehkäpä työnkin teki maistuu paremmalta (;
Tää päivä on menny pienessä hymyssä koko ajan. Okei aamu alko huudolla ja koveni aina jos jotain yritin sanoa väliin. Loppu kuin seinään ku au pair alko nauraa tilanteelle. Tytön kanssa muuten on hyvinkin leppoisaa viettää päivä ja ihmetellä puistossa asioita. Pienelle kuin on vielä niin monta ihmeellistä asiaa tässä maailmassa. Esim. kuin sähköposti voi tulla samaan aikaan tietokoneella ja puhelimeen. Magic sanoo au pair. Ja kuinka au pair voi osata pyörittää Barbien päivävarjoa kun hyrrää. Magic sanoo au pair. Ei uskonut enää mun lentotaitoja....
Eilen tuli kysymys "Is this bread from your planet?" :) kyllä piristää päivää nämä pienet ihmettelyt. Jep tämän au pair on Marsista. Tänään Fröbelin palikat olivat kova sana. Suosikit ovat aamuin illoin ja Meidän laivassa. Niitä katsottiin monesti. Söpöä kun toinen sanoo sanoja sieltä täältä suomeksi. Lisäksi tyttö selvästi ottaa minut jo osaksi porukkaa kun tämä syli kelpaa vaikka olisi äiti tai isi tarjolla.
Keksjä kun tein tänään niin eipä siitä sen enempää kuin että olivat hieman isompia ja uuni oli vain 200 astetta liian kuumalla. Puhutaan farenhaiteista miten nyt kirjotetaankaan. Mutta oli syötäviä ja hyviä jopa =)
Hostäiti tuli hyvin aikasin töistä kotiin ja juteltiin ja juteltiin. Oli mukavaa :) Paljasti että heillä oli vaihtoehtoina minä ja ruotsalainen tyttö ja minä voitin! Joten suomi-ruotsi 1-0. Vaikutin kuulma enemmän perhekeskeisemmältä enkä bilehileeltä. Ruotsalaisen kaikissa kuvissa oli vain bilevaatteita jne. Mutta maaottelu käyty taas. Miten Suomi ja Ruotsi aina löytävät toisensa?
Ylihuomenna R from philadelphia saapuu kylään. Mahtavaa. Viikonlopuksi saattaa tosin rippee hurrikaanista iskeä tänne seudulle niin ruokaa, kynttilöitä, vilttejä, taskulamppuja ja leffoja varastoon ni eiköhän pärjätä. Perjantaina jos on kuitenkin hyvä sää niin pizzat kainaloon ja rannalle katsomaan leffaa viltiltä. Mahtia =) Viikonloppuna on sunnuntai-ilta töitä mutta taas maanantai vapaa.
Mutta nyt näiden yllätysten määrä kaksinkertaistui! =) toivotaan että molemmat toteutuu ja pääsen kertomaan niistä teille mahd nopeasti! Ja mamma rakas sä tiiät jo toisen mutta oo hyshys!
Ei oo kivoja tälläset yllätykset :D Varsinkin jos joutu helmikuulle oottaan ;)
VastaaPoistanooo voi olla et jo marraskuussa kerron (;
VastaaPoistaSulla tuntuu olevan homma hanskassa ja hyvä niin. Töissä mulla joskus hanskat hukassa ;)), mutt onneks on jotain luettavaa...
VastaaPoistaToivottavasti se hurrikaani ei uhalan ala riehuu!
t. sari
Aamulla kerrottiin että ei tulisi ollenkaan! Toivotaan näin. =)
VastaaPoista