Edelleen; aivan mahtavaa! Tykkään niiin paljon.
Tänään alko oppitunnit ja oon vahvasti sitä mieltä ettei kukaan täysjärkinen jaksa keskittyä 10 h putkeen opetukseen. Silmät lurpsu ja kivisti joka paikkaa se istuminen. Onneksi taukoja on 2 h välein ni pääsee suomityttöjen kanssa ulos.
Tänää oli sing a long ilta ja SUOMI OLI PARAS! Saksalaisia oli kolme ryhmää (muutenkin niitä on täällä 2/3) ja esiinnyttiin heti tokina ison saksaeyhmän jälkeen. Vetästiin sitten pää-olkapää-peppu laulu ja otettiin koko yleisö mukaan. Seiso monet aina monttu auki ku tahti kiihty. Mutta saatiin mahti ablodit ja kovasti kaikki tykkäs! Hyvä me =)
Ruoka tää on aika karseeta. Kyllä sillä nyt pärjää mutta... perjantaita odotellessa (;
Tää on nyt hiukan lyhkäsempi teksti ku pitää nyt raahautua suihkuun ja nukkumaan. Suomessa kellon on tosiaan 4 aamulla. Hiukan väsyttää!
Kiva kuulla, että hyvin menee. Terveisiä täältä ei enää helteisestä kotosuomesta.
VastaaPoista