tiistai 24. elokuuta 2010

Life

Päivät vaan hujahtavat ohi. Heräät ja pian tajuat kellon olevan jo viisi. Mitä taas tapahtui päivän aikana?
Tällä hetkellä päivät koostuvat pitkälti vain hengailusta ja vapaa-ajasta kun pidän taloa yksin pystyssä. Tai no en enää yksin kun perheen edellinen au pair L tuli käymään pariksi yöksi. Huomenna heitän hänet kuitenkin jo hotellille, josta alkaa kotimatka.

Huonetta oon laittanu kuntoon ja saanut valokuviakin esille. Tein hienon viritelmän siimasta ja klipsuista! =) ylpeä! Nyt sängynpäässä komeilee 22 valokuvaa. Yöpöydällä on kuvat B:stä ja mammasta ja papasta. Lipaston päällä on kolme kuvaa kavereista. Kotoisaa ja hauskaa. Ikeasta ostetut tavarat ovat muutenkin löytäneet paikkansa, joten huone on koko ajan enemmän minun näköinen. Ja viihdyn siellä. Ja ylipäätään viihdyn täällä!

L lähtee ja perhe tulee. JES! =) oon jo ehtiny heitä kaipailla takas kotiin. Tuntuu liian tyhjältä. Vaikka on ihan hyvä tehnyt vain olla ja nauttia tästä kaikesta. Jaksaa taas kolmen pörröpään perässä juosta. Vaikka kylläkin torstai ja perjantaikin menee lomaillessa. Maanantaina pärähtää sitten kunnon arki käyntiin!

L on ollut kyllä herttainen! Eilen tavattiin aiiivan ihan kiinalainen tyttö. Ehdottomasti aion nähdä uudestaan heti. S on ollut täällä jo vuoden mutta jäi toiseksi eli hänestä on varmasti suuuuri apu. Tänään olen lähdössä hetkeksi ulos yhden saksalaisen kanssa ja illalla mennään isommalla porukalla päivälliselle! Eli uusia naamoja ja kansainvälisyyttä. Mutta näin saan kavereita ja elämä helpottuu entisestään.

Kauheesti ei ole kerrottavaa. Ihmeellisyyksiä täällä ei tapahdu mutta keep it simple =) letkeän leppoisaa. Like it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti