Viikonloppu hurahti ohi taas ja poikien on aika aloittaa koulu ja sitä kautta alkaa myös kunnon työviikot. Tämä viikko ollaan tytön kanssa kahden, joten au pairin seuralle on taatusti enemmän kysyntää. Vaikkakin kalenteri täytyy nopeasti playdateista, harjoituksista sekä sun muusta aktiiviteetista. Niihin lukeutuu mm. lastenmuseo sekä vesi-ilmapallot. So we will have lots of fun!
Mitä viikonloppuna tapahtui? Well. Kaikkea ja ei mitään. Molemmat aamupäivät meni omia ajatuksia tutkiessa sekä tietokoneella. Ja toki nukkuessa! Lauantai-iltapäivä oltiin Suomi K:n kanssa shopatessa eri ostoskeskuksessa kuin yleensä. Rahaa ei mennyt paljoo. Löyty yksi synttärilahja, kortti ja kalenteri itelle, joka kattaa koko vuoden. Sunnuntaina lähdin sitten kolmen saksa tytön kanssa rannalle. Päivästä olisi ehkä saanut enemmän irti jos osaisi saksaa. Sain kuitenkin myös puhuttua englantia ja ihan mukavaa oli. Rannalla oli vaan LIIAN kuuma ja kävin jopa meressä uimassa. Illalla suunnattiin syömään ja porukkaan liittyi poika mexicosta ja poika slovakiasta ja yksi saksalainen lisää. Luettiin eri kielisiä tekstiviestejä =) hauskaa oli!
Tää viikko menee pitkälti kotona hengaillessa paitsi että tiistaiksi on sovittu tärkyt australialaisen kanssa. S saapui tänne samaan aikaan kanssani niin on todellinen sielunkumppani.
Tykkään hengailla ystävien kanssa, mutta vielä kielellisesti liian monta ihmistä on liian monta. Kahden kanssa pystyn jo keskustelemaan. Mutta kehitystä pikkuhiljaa tapahtuu.
Edistystä on tapahtunut myös perheen ja minun välillä. Käytiin eilen keskustelua jonka yksityiskohdista en sen enempää kerro. Sen voin kertoa, että lapset kuulma pitävät minusta! Asiat siis soljuvat eteenpäin mukavasti :) Koko syyskuun on luvattu olevan ennätyslämmin joten viikonloppuisin minut varmaan bongaa rannalta useastikkin!
Mutta eipä vissiin tällä kertaa muuta. =) Edelleen, I like it, even more than last time!
PS. Mulla on teille NIIIIN ISO ylläri! HAHAHAHA!
Vähänkö rupee jänskättää, mikä se ylläri on!! Millos aiot paljastaa sen? t. sari
VastaaPoistaHelmikuussa? :D siinä on teillä ootettavaa (;
VastaaPoistaNo onko tuo nyt reilua, että saadaaan oottaa helmikuulle saakka. Ei kestä, ei kestä...Anna edes vinkki:)
VastaaPoistat. mamma
EN vinkkaile mitään!
VastaaPoistatellll meee ;D;d;d t. SANJAA
VastaaPoista