OON NIIIIN VÄSYNY! Tää jatkuva englannin puhuminen on uuvuttavaa puuhaa. Kaadun sänkyyn varmaan jo kasilta. Noei. Yritän saada R:n skypen päähän ysin aikaa. Mutta siis training school on nyt meiltä ohi. Mah-ta-va viikko! Liiian siistii. Nyt jo kaipaan sitä tohinaa ja puhetta ympärillä. Täällä perheessä kun on vähän enemmän yksin.
Muuta perheeseen oon nyt asettunut taloksi. Huone ja talo. Mah-ta-vat! Lapset suloisia. Leikittiin jo hetki legoilla. Vaikuttavat ainakin vielä todella kilteiltä. Välillä on kyllä olo että kuinka selviän kolmen kanssa mutta onneksi ovat jo sen verran isoja kuitenkin. Isä on ihan mahtava. Viihdyn hänen kanssaa hyvin ja pystyn puhumaan asioista. Äitin kanssa ei olla vielä niin paljoa juteltu. Pitäisi päästä joskus ihan kahdestaan juttelemaan.
Ihan sairaan hienoa saada kunnon ruokaa vihdoin! Masu täynnä on hyvä käydä illalla nukkumaan. Nyt oon ruoan jälkeen leikkiny H:n kanssa. Istuu sängyllä ja leikki nytkin barbeilla. Mihinkään ei mennä ilman minua! =)
Pää on kyllä niin täynnä ajatuksia että huhhuh !
Nyt illan plääni on suihku, skype ja SÄNKYYN!
minkä ikäsiä sun lapset on ? ois kiva saaha parempi postaus sun perheeseen saapumisesta ja ekoista päivistä :D
VastaaPoistaMoi! Kiva seurata sun vuotta näin. Kirjoittele tiuhaan tahtiin.Mukavaa, kun sulla menee hyvin. Terkkuja meiltä kaikilta. T. sari
VastaaPoistaOi hienoa et löysitte tän blogin! =) yritän saada voimia ja aikaa vaikkapa huomenna kirjoiteltua! Alku on ollu melkoista tohinaa. Nyt suihkun kautta iltatoimiin ja nukkumaan. Huomenna eka kunnon työpäivä!
VastaaPoista