Pakko jo nyt tehdä tämä suuri tuliais ja pakkaus-postaus! Muuten ei aika riitä ja se tulee vain hutaistua ilman mitään järkevää sanottavaa. Ja mun postauksissahan on aina se syvällinen puoli (;
Aloitetaas tuliaisista. Niistä jo yhdessä jutussa jo kerroin mutta UUDESTAAN! =)
Kuvassa on siis kaikki ostokset. Paitsi fazerin minttusuklaa boksi :( unohtu kassin pohjalle mutta ei anneta sen häiritä.
Kirjat This is Finland ja The book of Finnish Elves on lapsille kaikille yhteisiksi. Kolmas kirja From Finland with love on vanhemmille. Tarjotin, josta näkyy nuo hirven sarvet (siis tuo ruskea aaltoileva kuvio) on vanhemmille myös. Se oli jokseenkin niin suloinen, että oli pakko ostaa. Aarrikkaa!
No sitten on nuo kolme muumimukia. Niiskuneiti on pikkuneitille, Nipsu pikkuherralle ja poliisimestari isommalle pojalle :) Nuo kaksi hirveä kaulaliinoineen ovat tytölle ja pienemmälle pojalle. Poliisimestari muumimukissa on vanhemman pojan kaksi suomi-aheista rannekorua.
Muumimukien alla on Alvar Aallon suunnittelema Aalto-maljakko. Väriltään valkoinen ja se on vanhemmille. Sitten kun hyvin tarkkaan kuvaa katsoo ni hirvien välistä pilkuttaa tuttu Marimekon Unikko kuosi. Ne on servettejä vanhemmille :)
Jäljellä on herkut. Kaksi Halvan salmiakki rasiaan. Nam. Viisi pussia suomalaista purkkaa. Kaksi juniori mallia ja kolme "aikuisten" :) Jos ei muut syö ni mä ainakin! Sitten on fazerin suklaalevyjä mauissa; maitosuklaa, pähkinä, marianne ja punaiset marjat. Pätee sama kuin purkkiin; jos ne ei syö niin mä ainakin! Näiden suklaiden lisäksi on noita ihmemakuja. Mustikkapiirakka gourmet suklaata ja vadelma. Niitä en oo itsekkään maistanut mutta ainakin on hienot rasiat =) Ja viimeisenä on Fazerin minttusuklaita.
Siinä on kaikki mitä olen saanut nyt hommattua mukaan. Toivottavasti on perheelle mieluisia lahjoja. Perheestä puheen ollen, sain eilen hostäitiltä sähköpostia ja kyseli haluanki lähte heidän kanssa musikaaleihin. Siis kolmeen että varaako minulle myös liput. Tottakai vastasin myöntävästi! Aivan mahtavaa :) Tuli taas olo että haluan perheeseen nyt heti! Mutta kolme päivää on odoteltava vielä.
Sitten ois pakkaus vuorossa. Sen olen jo aloittanut, mutta laukussa vallitsee lievä kaaos =) se järjestäytyy sitten sunnuntaina itsestään, vai mitä?
Tuossa on laukut jotka lähtevät matkaseuraksi! Pinkki menee ruumaa ja sisältää vain perheessä tarvittavia asioita. Musta marimekko on "käsilaukku" mutta se on niin iso että käsilaukku käsite saa uusia mittasuhteita! Marimekon alla oleva lentolaukku on Training School laukku johon menee ensimmäisen viikon niukka varustus.
Jokaiseen laukkuun olen tehnyt oman listan mitä sinne laitan ja otan mukaan. Oletan ettei mitään tärkeetä puutu. Olennaisinta on enää saada kaikki ne tavarat aina mahtumaan sinne laukkuun mihin ne olen sijoittanut. Noh katsellaan. Ja painorajat. Noh ehkä mahdun niihin raameihin!
Perheeseen siis otan vain muutaman ensimmäisen viikon vaatteet. Loput olen päättänyt sieltä ostaa. Kenkiä ja laukkuja tulee vain muutamat mukaan. En halua kaikkea täältä raahata sinne koska kuitenkin sieltä tulee ostettua jotain. Vain tarpeellista mukaan. Katselleen kun iskee eka vaatekriisi enkä ole ottanut mitään sopivaa mukaan =D
Viime yön oli ensimmäisiä jollon ei uni vain meinannu millään tulla. Haahuilin täällä vielä puoli 3 hereillä ja mietin ja pohdin ja mietin asioita. Onneksi sitten nukahdin. Nyt pitäisi lähteä kauppaan ja leipoa tiikerikakku! Sitten ois kampaaja ja sen jälkeen sukulaisia ja M:n kanssa =) Ja ilta/yö menee joko leipoessa toista kakkua tai pakatessa. Katsellaan sitä sitten.
Tuntuu että tuli tosi sekavaa tekstiä mutta yrittäkää selvitä. Fiilikset on mahtavat. Nyt ymmärtää kuinka mahtavia ystävät on ja kuinka niitä kaipaa. Oudolla tavallan pidän näistä hyvästeistä "nähdään vuoden päästä" =)
"ONNEA NEW YORKKIIN" :)
Sama pakkausstrategia mulla! Ja mä aion selviytyä menomatkan ilman lentolaukkua, et sit vasta vuoden päästä sellasen kans. :D Mulla on aika iso käsilaukku ja sit läppäri erikseen. Saa nähdä sit kun pakkaa, et miten mahtuu. :D
VastaaPoistaEi vitsi ihanaa matkaa sulle nyt jo! <3 Kun sä lähdet, niin mäkin lähden ihan just! =) Huippua!
Mul menee training school kamat lentolaukkuun :)
VastaaPoistamut huippuuu sä seuraat viikon sitte perässä! JA kun haluut visiitille New Yorkiin ni tuut punkaa mun luo (;
Joo kyllä! =) Ja sunkin täytyy tehdä retki Ohioon! :)
VastaaPoista