sunnuntai 22. elokuuta 2010

Jippikayjei

UKKONEN! Hui kauhistus. Kauhulla ootan jos talo pimenee. Onneksi kaksi taskulamppua nököttää edessäni! Tuskan hiki oikeen nousee välillä iholle. Huhhuh!
Koko päivän on vain satanut satanut ja satanut. Hohdokasta. Päivällä ukkosti myös pienesti mutta nyt jyrisi oikein kunnolla! Terassilla on hauska istua ja kuunnella ropinaa sateen suojassa. Oman ikkunankin alla on katon palanen joten rauhoittavaan ropinaan on jälleen mukava nukahtaa!

Eilen lauantaina oli ekan shopping day! Käppäiltiin Suomi K:n kanssa läheisessä ostoskeskuksessa nelisen tuntia. Oli kyllä mukavaa =) Päivän kohokohta oli kyllä navigaattori. Ilman sitä täällä on tuuurha yrittää ajaan minnekkään. Vaatteita ja korukin tuli ostettua!

Tänää sunnuntaina suunnattiin K:n kanssa IKEAan läheiseen kaupunkiin. Mukaan tarttui valokuvakehyksiä ja muuta pientä sälää huoneeseen :) Taas oli mukava reissu ja hauska nähdä muutakin kuin oma kylä. Moottoriteitä on mukava ajella! Vaikka kuinka yritettiin välttää iiiiisoa motaria niin lopulta luovutin ja ajoin sitä. Hengissä ollaan!

Elämä tasoittuu ja rauhottuu uomiinsa. Kohta alkaa todellinen arjentaaperrus kun koulut alkavat ja elämä rullaa omalla painollaa. Nautin elämästä täällä ja välillä tulee jopa olo että voisin itkeä ilosta!

Ollaan jo suunniteltu Suomikoplan kanssa koko vuosi! =) ajoissa? Lentoja ja hostelleja pitäisi varailla. Plus opiskelut on hoidettu toivottavasti joulukuun alkuun mennessä! Eli everything is under control!

Mutta viikossa on tapahtunut paljon ja edistystä sopeutumisessa on PALJON! =) "En suostu unelmoimaan elämääni vaan elän unelmaani"

2 kommenttia:

  1. Onpa mukava lukea sinun rohkeaa edistymistäsi ja sopeutumistasi. Olet selvästi ottanut ohjat käsiin amerikkalaisessa elämässäsi:)
    t. ei yo

    VastaaPoista
  2. Kiiitos paljo! :) tuollaiset kommentit piristävät aina. Elämä rullaa tasaisesti mutta mukavasti eteenpäin!

    VastaaPoista