maanantai 9. elokuuta 2010

Training school 1

Terkkui Long Islandilta!

Matka oli ehkä hieman uuvuttava mutta kyllä sitäkin hauskempi! Meit oli kolme suomalaista ja pidetään vain hauskaa yhdessä. 20 h nyt yhdessä valvottu ja jutut ovat kyllä sen tasoisia. Outoa olla täällä. Ennen kaikki vain puhui kuinka ollaan training schoolissa ja nyt I'M HERE TOO! So cooooool! Oon supersupersuperhappy ja ilonen. :)

Lento Saksaan meni supernopeesti. Oikeastaan torkkuen. Sitten istuttiin Muncihenin lentokentällä 3 h yhdessä kahvillassa ja hauskaa oli! Oivoivoi. Saksassa ei muuten ollu turvatarkastusta? Wierd? Noh meni jo.
Lento JFKlle oli sitten pitkä ja puuduttava. Vieressä istu iso jenkki mies joka veti hirsiä 7 h matkasta. Thanks dude. Leffoja unien välissä ja kellon tuijotusta. Noh onneksi on takana se osuus. Koneessa sitten ei oikein oltu perillä mitä lippuja pitää täyttää ja passi/viisumitarkastuksessa saatiin pieni häslinki aikaiseksi!
Jonotettiin ehkäpä noin 10 min tarkistukseen uskossa että kaikki on kunnossa. No sitten päästiin lopulta tiskille niin setä ottaa ja lähtee lampsimaan vessaan. Siinä sitten ooteltiin että hän tulee kertomaan ettei meillä ole tarvittavaa paperia ja se pitää täyttää tuolla. Paperin kysymykset oli hyvin vaikeasti ymmärrettäviä. Sitten lopulta lähdettiin vain kävelemään tiskille ja nuori mies neuvoi meitä kiltisti. Tämän kaiken aikana muut au pairit oli saanu laukkunsa ja meidän laukut odotti nätisti lattialla. Palvelua =)
Sitten olikin jo bussimatka edessä ja sanoi kuski että voi mennä puolitoistakin tuntia ja KAMALA JANO. Ei auttanu muuta kuin vähän kikattaa lisää ja yrittää kestää matka. Lopulta päästiin perille ja henkilökunta antoi suoraan vesipullot.

Nyt sitten on huoneet korkattu ja ahh siel on "tuuletin" joka ei kyllä hirveästi piristä. Mutta onpa ainakin jotain. Huonekaverilta kysyin että mistä on nii vastasi "united"? En sit tiiä :D Menee kans CThen mutta vissiin eri suunnalle. Jotenki tuntui ettei kaveri oikeen lontoota ymmärtäny... kielimuurikielimuuri.

Seiskalta lähdetään cafeteriaan kuuntelemaan ja syömään. Sieltä löytyy taas suomalaisten pöytä äänen perusteella... Vannon!

Mutta fiilikset ovat aivan mahtavat! Kuvittelin tän ajan huonoksi mutta nää seuralaiset on mahtavia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti