perjantai 8. huhtikuuta 2011

Mulla on teille yllärii!

Joka paljastuu ihan kohta tuota pikaa. Saatte olla ylpeitä koska tässä ei mennyt kun kaksi viikkoa! Nimittäin ku-ku-ku-ku-kuvat koillis-connecticutin ja villanovan viikonlopuilta on täällä! Hyvä minä.

Koskas kerroin teille viimeksi mitä täällä tapahtuu? No anyway.. Ei täällä tapahdu mitään. Eilen oli "LCC-tapaaminen" ja siellä oli kyllä taas hauskaa. Suomi-Ruotsi maaottelu käytiin Yard Sale-kylttien teon merkeissä. Puolustin Suomea yksin kolmea ruotsalaista vastaan. Oikeesti meiän ryhmässä on neljä ruotsalaista ja kolmen nimi on Emma. Että nii... ruotsalaisilla mielikuvituksen puutetta? Mutta tein hiiiienoja kylttejä ja yksi Emma hoksasi "Ei jummi! Tää taiteilee ja käyttää montaa väriä; tämä tietää sotaa" Ja siitä se ajatus sitten lähti. Muut katseli kun Suomi-Ruotsi otti mittaa toisistaan. Kylttien jälkeen alettiin maalaamaan jotain kananmunia, jotka täytetään kreppipaperilla ja lapset hakkaa niit toistensa päähän pääsiäisenä. Huvinsa kullakin.

Kylttien teko oli huomattavasti hauskempaa ku maalaaminen ja kahden munan jälkeen mä siirryinkin ruokapöytään ja kommentoimaan muiden työntekoa autotalliin. Sielläkin ne kyllä enemmän sähläs kun teki töitä, sanoo nimimerkki keräsin tuhat lautapeliä paloineen lattialta. Päästiin muuten maalailun lomassa keskustelemaan venäläisistä ja LCC uhkas ettiä mulle venäläisen perheen kaliforniasta. Eli äiti tuun siin tapauksessa kotiin!
Olin mä ruotsalaisia ahkerampi jotka lopulta päätyi istumaan vuorotellen hieromatuoliin ja tsiikailemaan kun kädet höllyy. Juuuu-u. Oon mä niitten kaveri edelleen! :) Ei huolta.

Nyt on kamat kasassa ja ootellaan hostisää kotiin. Sitten talla pohjaan juna-aseman ja ruotsalaisen L:n kodin kautta ja pohjoiseen! 87 mailia suoraa tietä luvassa. Syksyllä maisemat oli huikaisevan kauniit. Nyt nää puut on risukasoja että ei aika mee ees maisemia katellessa. Onneksi nyt on seuraa. Sielunsisko Delawaresta, I will miss you so much!

Nyt kuitenki kuulemisiin sunnuntaina ja kuviin käsiksi!









                                                                  raksupoksuveli
                                                raksupoksusisko (vai mitä raksupoksuveli?)




                                             Okei kaikki kampuksella ei ollu niiiiin pretty

Match-osasto on melko hiljanen... Välillä tuntuu että CC on vetäny herneet nenää nirsoilustani mutta eilen kun puhuin skypessä iiiihkujen kanssa asiasta niin onhan mulla vielä rutkasti aikaa.

PS eilen kun katsoin (ties kuinka monetta jaksoa) The secret life of the american teenager niin tuli kauhia ikävä äitiä ja iskää. Sarjassa 15 v teini tulee raskaaksi ja sen äiti ja isi on mahtavasti hänen tukenaan. Tuli ihan sniiiif-olo että haluan halin!

3 kommenttia:

  1. Itellä kaheksaks jakso menossa, ja tosiaan eilen iltapäivällä alotin :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos, kiitos kuvista. Niitä on aina niin mukava katsella. Pian saatkin haleja, kun on nähdään siellä teilläpäin. Kyllä se match sieltä vielä tulee. Nyt sinulle varmaan etsitään sitä oikeaa perhettä. Mukavaa opiskeluviikonloppua ja ajathan turvallisesti.
    Mamma ja pappa

    VastaaPoista