Olin pitkään että ei ei ei en kirjota että pidä näppis nyt kurissa. Mutta en pystyny siihen. Oon yhtä hymyä ja tekis mieli revetä riemusta. Nimittäin..
Match nro 3 on täällä!
Ja jos ette jo arvannu niin oon enemmän kuin innoissani. Tätä ei voi sanoin kuvailla. Juuri tälläisen fiiliksen halusin perheestä. Okei ei oo vielä ottanu ees yhteyttä. Senpä takia yritin/yritän heittää niitä jäitä hattuun. Mutta päätin että voin olla innostunut ihan luvalla, koska jos sattuis etteivät mua haluakkaan niin everything happens for a reason.
Mutta siis perhe asustaa Seattle, WA. Tarkemmin 10 minuuttia keskustasta miltein järven rannalla. Perheessä on isä joka on talousalalla ja äiti joka on psykoterapeutti. Äiti vissiinkin työskentelee kahtena päivänä viikossa ja isä viitenä. Lapsia löytyy jälleen kolme; 4-vuotias poika ja 2-vuotiaat kaksostytöt. Poika on koulussa neljä päivää viikosta 8.30-3.30 ja tytöt ovat kotosalla. Perhe vaikuttaa todella "kultturiystävälliseltä" ja kertovat harrastukseen matkailun. Heidän tavoitteena on näyttää lapsille mahdollisimman monta kulttuuria ja toteavat au pairin olevan siihen täydellinen ratkaisu!
Nyt kuitenkin hengitetään ja hengitetään uudestaan. Jäitä hattuun ja odotetaan. Mutta oon niiiin valmis juttelemaan perheen kanssa. Tuntuupa oudolta alkaa miettiä pikkuhiljaa kysymyksiä mitä haluan kysellä. Outoa outoa outoa. Mutta niiiiiiiiiiiin hauskaa! Hiphei!
PS tän hetkinen hostisä on työhaastattelussa ja jos pääsee sinne niin voin sano että yritys mihin menee on älymagee! Eli hiphei kertaa sata tuhatta.
Mahtavaa, onnea matkaan niin sinulle kuin hostisällekin. Odotan innolla mitä tuleman pitää.
VastaaPoistaHalit, arvaa kuka
Hieno homma. Haetaanko talvirydjyt vek?
VastaaPoistaJuhani
Seattle ei valitettavasti kuulu alueeseen missä ois jatkuvasti lämmintä... mutta silti se on länsirannikolla PLUS GREYN ANATOMIA ON SIELLÄ!
VastaaPoistaPS voin kuvitella teitä kaks istumassa vierekkäin ja hihkutte "OI UUS POSTAUS" sit luette vierekkäin kilpaa ja kommentoitte kilpaa!
PPS ootte liikkiksiä!
Jeeee! Onnea! Toivottavasti käy tuuri, ja pääset sinne. Ja ainakin nyt selvisi, ettei ne lopettanu perheen etsintää! :D
VastaaPoistaMä lähetin eilen omat paperini toimistolle ja ensi viikolla selviää oliko kaikki ok. Jos joo, niin paperit Englantiin ja perheen etsintä alkaa! :DD Oon jotenki niin alkuvaiheessa verrattuna suhun :)
Hei saanko kysyä, et tuntuuko se susta joskus ahdistavalta tai typerältä kun oikeestaan asut sun "työpaikalla". Tai oon miettiny, että onko se eläminen melkein niinku koko aikasta työntekoa, kun samassa paikassa työn lisäksi asutaan. Toivottavasti jotenki osasin muotoilla kysymyksen niin että siitä jotain ymmärtää :D
Hmm... Sillon jos oot kipee ja hostisä tai joku muu joutuu hoitamaan työsi niin tuntuu ahdistavalta ja inhottaa ja todella toivoo että olisi joku oma mesta mihin paeta. Muuten ei oikeastaan tunnu miltään "asua työpaikallaan" koska lasten kanssa oleminen ei tunnu työltä :)
VastaaPoistaAuttokohan yhtään?
Tsemppiä sulla tuohon hakuvaiheeseen!
Janiika väitätkö sä että lasten kanssa oleminen ei tunnu työltä. :DD
VastaaPoistaVäitän! :) itelläni se ei ainakaa työltä tunnu!
VastaaPoista