Olen elossa, kotona, väsynyt, hieman ruskea (MUAH), väsynyt, janoinen ja niin.. kotona! Millään en olisi halunnut jättää Miamia taakseni mutta I'll be back!
Koska olen kotona ja väsynyt niin ilostutan teitä huomenna tarkemmalla kertomuksella. Jospa huomenna saisin tikulta ja kamerastakin kuvat koneelle.. Niinpä. Jospa.
Tänään aattelin vaan tulla kertomaan että oon elossa. Mikäli rakas kummitätini tätä enää lukee (?!?) niin tiiät että oon elossa eikä hai syöny mua!
Mutta..
jospa nyt vain.. olen.
Ps veljeni on katkarapu!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti