tiistai 19. huhtikuuta 2011

MIAMI

Tänään teen sitä tätä ja tota ja juoksen sinne tänne ja tonne koska huomenna meen tonne eli MIAMIIN! Kuinka supersiistiä. Äiti ja iskä ja velikultamussukka HERE I COME! Sain jo miltein kaiken pakattua ja meen vaan carry-onilla! Oon melko ylpee tavaravähyydestä mitä otan mukaan, mutta sitä onki edeltänyt "äiti lainaan sulta sitä tätä ja tota". Tsihihi terkkui äippä!

Eilen lapsi nro 3 (tyttöseni) paljastui oikeaksi kampaajaksi ja leikkeli omia hiuksiaan. Hostäiti kuitenkin järkytyksestä toivuttuaan hoki "It could be worse". Ja se on totta. Jos tarkkaa kattoo ni näkee kyllä et on ollu vähemmän kokenut kampaaja mutta sillee yleisesti näyttää vaan otsikselta. Tänään kuitenkin raahaan kolmikon kampaajalle katastrofin tuhojen selvittelyyn.

Eilen myös hostit tilasi synttärilahjani nro 1! Se on kyllä supermakee :)

Nyt oottelen soittoa äitiltä ja iskältä että jospa ne on saanut meiät uimaan delfiinien kanssa ja sitten oottelen enää aamua, jolloin lähden piuuu MIAMIIN!

PS sniiiiiif Seattle-perhe on hävinny tililtä! Mutta uutta matoa koukkuun :)

2 kommenttia:

  1. Delfiiniuinnit on varattu ja teitä molempia odotellaan isin kanssa täällä kovasti. Mietipä, kuinka hyvä organisaattori oletkaan. Koko Miamin matka toteutui sinun sinnikkyyden johdosta.
    halit Mamma

    VastaaPoista
  2. Pidä hauskaa Miamissa! On aivan upea kaupunki!! :) Delfiiniuinti kuulostaa hyvältä!

    VastaaPoista